kompisbloggen3

Alla inlägg under november 2010

Av ♥/♥ - 5 november 2010 20:57

Hej på er....


har inte haft någon dator de senaste dagarna för min laptop hade inget virus skydd... men nu är jag tillbaks så nu kan jag ej slita mig så in kommer säkert trötna...  


Mwn ni får väl stå ut om ni nu vill ta någta minuter att läsa min vras och sandras blogg  


och har desutom varit på Unerveseum(stavning) idag det var skit skoj och ska på domis kalas imorgon ska bli skoj!!!


Men nu vill jag chatta litte på msn med kompisr så ses...


Tusen kramar?? hihi din Malin  

Av ♥/♥ - 3 november 2010 20:14

Halloj på er!     Nu bloggar jag efter som sandra sa i förra innlägget att jag och malin inte bloggar så mycket... men ska försöka bättra mig...

men iallafall så ska jag till stan imon    det ska bli kul!! jag fick pengar när jag fyllde år och ska använda lite av dom <33

 

men nu så ska jag gå och städa lite... BOOORRINNG!!!  

 

aja ska försöka blogga mer, LOVAR!



Puss puss  Vera   

Av ♥/♥ - 3 november 2010 19:31

Hej  

Jag vet ej varför Malin eller Vera inte har bloggat på länge. Men dom gör det säkert snart  

Kramar Sandra  

Av ♥/♥ - 2 november 2010 19:26

Tja 

Tittar just nu på tv. Ska fråga min lilla syster om hon vill spela mario galaxy 2 wii.

Men jag bloggar mer imorgon.

Kramar Sandra hihi  


Av ♥/♥ - 1 november 2010 20:26

Tja

Jag håller på och städar. Det är ganska tråkigt.

Men jag får hjälp av min syster. Det är jätte bra. Kan man säga. Man har någon och prata med ialla fall.

Men ska gå och ta en macka nu.

Puss & kram från er bloggare Sandra  

Av ♥/♥ - 1 november 2010 20:07

Hej alla där ute...


Ska nu kolla på tv:n och vara med familjen...


Zez kramar Malin  

Av ♥/♥ - 1 november 2010 11:36

Tja Sandra här  

Sorry, men jag har inte hunnit och bloggat på länge  

Har varit hemma hos Elin, varit på vikingamarknad, varit på pyamas party och kollat på bio.

Så jag har haft fullt upp. Men nu bloggar jag men inte så länge.

Ska nog göra nått med Ebba. Men väntar tills jag kan ringa pappa.

Måste gå nu  

Puss och kram från Sandra  

Presentation


Halojs! Vi som sitter bakom dator och skriver så ni har något att läsa heter Malin och Sandra. Hoppas bloggen är i din smak! Puss!!

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Vilken hemsida tycker du mest om??
 bilddagboken.se
 facebook.com
 bloggplatsen.se
 blogg.se
 twitter.com

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards