kompisbloggen3

Alla inlägg under februari 2011

Av ♥/♥ - 27 februari 2011 20:00

Hej hej=)

Ska gå och titta på solsidan nu.

Kramizar Sandra

Av ♥/♥ - 27 februari 2011 17:50

Hej hej:) Idag spelade jag ju badminton match, och jag förlorade mot en tjej ifrån västra Frölunda! För den tjejens kompis skrek som jag vet inte vad! Och när tjejen jag spelade mot höll på att göra fel, skrek hennes kompis att hon gjorde fel:@ Så jag fick inte något poäng. Men jaja, hänt är hänt. Men hoppas jag vinner mot henne nästa gång.Kramizar Sandra;)

Av ♥/♥ - 27 februari 2011 07:29

Hej svejs alla läsare  

Jag vaknade precis. Som ni kanske läste på rubriken...   Men idag ska jag spela badminton match. Hoppas det går bra för mig. Men men...! Ska ta och titta ifall någon har skrivit in något på sin blogg.

Kramizar Sandra  

Av ♥/♥ - 26 februari 2011 21:51

asså när jag är inne på datan så e jag inne på skype, fb och msn asså kommer knappt ihåg att "jag har en blogg" så venne kanske ska sluta och om jag vill börja blogga så skapar jag en egen blogg skulle ja tro.... så snart kanske de bara är sandra som har bloggen... för jag har typ fult upp ni kan få se mitt schemma ungefär så här ser de ut:


Måndag: Läxa, badminton mer läxa data och tänka på tjejsaker

Tisdag: Läxa, data mer läxa tänka på tjejsaker och va med en kompis kanske

Onsdag: Samma som på tisdag

Torsdag: Samma som på onsdag

Fredag: data och tv och badminton :P

Lördag: med familjen och badminton ibland

Söndag: vara med kompisar och med familjen ibland....


Aja här kommmer en skojig låt:

Av ♥/♥ - 26 februari 2011 17:10

Hej hej  

Här kommer bilderna från shoppingen  

 

  S örhängen - Glitter 64,90 kr

 

  Tröja - H&M 99 kr

 

   S halsband - Glitter 99 kr

 

Ny målade naglar också   Lite svårt att se hur dem ser ut. Men dem är svarta med vita blommor (nagel klistermärken) på. Ganska nöjd med dem. 

 

Kramizar Sandra  

  

 

Av ♥/♥ - 26 februari 2011 11:30

Hej hej  

Ska åka in till nordstan nu. Ses senare   Kanske kommer att få något men men... skriver in det i såna fall när jag kommer hem.

Kramizar Sandra  

Av ♥/♥ - 25 februari 2011 18:30

Hej svejs alla bloggare  

Kom precis hem från badminton träningen. Gick ganska bra på träningen   Men jaja...! Ska ta och läsa lite bloggar nu som vanligt. Ses senare någon gång eller imorgon.

Kramizar Sandra  

Av ♥/♥ - 24 februari 2011 18:52

Hej svejs alla läsare  

Jag skrev ju i det förra inlägget att jag inte kunde en glosa. Men nu kan jag alla glosorna   Kommer nog inte att få något fel imorgon på tyska förhöret. Det har jag inte fått på något tyska förhör än så länge   Men ska ta och läsa lite bloggar nu.

Bye bye, ses imorgon  

Kramizar Sandra  

 

PS Kommer att följa med Elin hem imorgon. Jag kommer att blogga efter badmintnon träningen i såna fall. Men ses.

Presentation


Halojs! Vi som sitter bakom dator och skriver så ni har något att läsa heter Malin och Sandra. Hoppas bloggen är i din smak! Puss!!

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Vilken hemsida tycker du mest om??
 bilddagboken.se
 facebook.com
 bloggplatsen.se
 blogg.se
 twitter.com

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards