kompisbloggen3

Alla inlägg under februari 2011

Av ♥/♥ - 7 februari 2011 20:08

Hej hej=)

Sitter och kollar på familjen annorlunda nu. Bra är det. Men ska ta och se på det nu.

Kramar från Sandra

Av ♥/♥ - 7 februari 2011 15:06

Hej hej  

Håller på och tränar tyska glosor nu Och nästa vecka är det sportlov   

Men men...    Ska väl ta och öva nu. Men jag tar och skriver in ett inlägg efter badminton träningen eller innan.

Pussar och kramar från Sandra   

Av ♥/♥ - 5 februari 2011 19:43

Hej hej  

Sitter och har lördagsmys med familjen nu   Vi ska titta på melodifestivalen, fast just nu tittar vi på postkods miljoneren.

 

Badmintonen....:

Jag vann min första match och förlorade dem två andra   Men jaja... bättre lycka nästa gång. 

Ska ta och titta på tv:n nu så ses.

Pössar Sandra   

Av ♥/♥ - 5 februari 2011 14:18

Hej svejs  

Idag ska jag spela badminton match. Men vi ska åka vid kl 3 tiden nån gång   Men aja ska snart äta mat   Sorry för att jag inte har bloggat på några dagar. Jag har varit med kompisar och har inte hunnit med att blogga. Men ska läsa lite bloggar innan jag ska äta  

Pössar Sandra  

Av ♥/♥ - 3 februari 2011 19:41

Tja tja  

Håller just nu på med tyska glosor till imorgon. Kan typ alla glosor  

Men har ett kille problem med   Jag gillar en kille, men vet ej om han gillar mig tillbaka. Vad ska jag göra??

Men ska ta och träna sten hårt på tyska glosorna nu.

 

Pöss från eran bloggare Sandra som har ett kille problem    

 

Av ♥/♥ - 2 februari 2011 14:59

Tjenixen  

Nu tänkte jag ta och berätta om min dag!

 

Jag åkte buss till skolan. Också var jag i skolan och blabla. Vi hade id (idrott) idag. Lektionen efter id var vi bara tjejer, för på onsdagar så har killarna id för sig och tjejerna för sig. Lektionen var riktigt flummig   Och vi bytte platser dom sista minutrarna av lektionen   Jag sitter vid Vera och Malin och två killar. Ganska bra plats ändå tycker jag   Men ska ta och göra läxa nu  

Så ses imorgon.

Pöss Sandra  

Av ♥/♥ - 1 februari 2011 20:04

Tjenixen=)

Idag åkte jag skridskor med skolan. Ganska roligt förutom att det regnade=(  Var jätte blött på isen när vi åkte. Men men...=/  Det var ialla fall roligt. Sen efter att jag hade åkt klart skulle jag följa med Elin hem=) Vi hade väl roligt, vi gjorde lite olika grejer som tex satt vid datan och filmade med mobilerna=)

Men ska gå och lägga mig nu=O

God natt ^-^

Kiss and hugs from Sandra

Presentation


Halojs! Vi som sitter bakom dator och skriver så ni har något att läsa heter Malin och Sandra. Hoppas bloggen är i din smak! Puss!!

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Vilken hemsida tycker du mest om??
 bilddagboken.se
 facebook.com
 bloggplatsen.se
 blogg.se
 twitter.com

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards