kompisbloggen3

Alla inlägg under oktober 2011

Av ♥/♥ - 29 oktober 2011 14:11

Hejsan det var länge sen jag blogga här ;) Inte så länge sen men de var länge sen! Men ialla fall...

Jag var på vikinga marknad igår! O då köpte jag ett armband som kommer på bild sen! På marknade träffade jag en massa saknade kompisar! Jag träffade vår (min o malins) gamla lärare Marika oxå :D De va roligt o se henne! Jag hade inte sätt henne sen dagen innan skolavslutningen :( Men hon kände igen mig :) Fast än att jag har klippt lugg ;P Men men...

Saknar 5-6B! Delfinen, 4-5B, 5-6B kommer alltid o finnas i mitt hjärta!!!!!! 


 

Här är bästa klassen ever!


Men ha en bra dag!


//Sandra!

Av ♥/♥ - 26 oktober 2011 18:16

Bloggen ser konstig ut just nu men vi ska lösa det om några dagar 1

så oroa er inte! // Malin

(L)

Av ♥/♥ - 23 oktober 2011 17:40

 Håll hårt i din goda vän, för där ute finns det gott om ormar
Gå med dom som vill dig väl, även om dina fickor är tomma
Glöm dom som vill sänka dig, sudda bort bad minded tjommar
Ju mera dom spottar på mig, desto snabbare kommer jag blomma

Av ♥/♥ - 23 oktober 2011 17:26

Hej Hej det va ett tagsedan!  


Men jag tänkte bara göra ett snabbt inlägg här innan jag ska göra SO läxa som vi har prov på imon  

Men det kanske går bra vem vet?  HAHAH Men här kommer en blid på en utav mina älsklingar min gitarr ! Ska döpa den nsnart men vet inte riktigt  vad den ska hetta?

- Hubert?

- Cinderella?

- Desseré?

- Pål?


HAHAHA kommentera om ni vet något bra namn spela roll om det är seriöst eller inte? xD <333333333


Men pussssssss på er bild kommer HÄR!


Hepp det fuka inte men det kommer en bild någon gång på en utav dom jag älskar som e min gitarr jute nue ! xD <3333333333

Av ♥/♥ - 20 oktober 2011 08:40

Idag har jag sovmorgon ;) Fast de har jag varje tosdag! Om ni har läst min blogg så vet ni varför ;)

Om ni inte vet förklarar jag det senare! För nu hinner jag inte :/ Ska åka iväg till skolan nu!

Men ni får ha det bra!

//Sandra!

Av ♥/♥ - 19 oktober 2011 19:08

Hej hej :)

De va länge sen jag skrev här :/ Har en egen blogg nu! Som jag typ inte skriver på så ofta men jag skriver på den ;) Ska försöka och skriva mer på denna bloggen oxå :) Fast de kanske inte e nån som läser denna bloggen men ändå :/ 

Håller på o tränar för ett no prov som är nösta vecka på tisdag! Oxå håller jag på med o letar fakta om Wales! Ska redovisa om de landet nästa vecka på onsdag ;/ På engelska -.-'' Kommer inte gå jätte bra!! För jag e lite blyg o så...! O jag har typ aldrig redovisat för den klassen förrut! Men ska försöka o göra de bästa av de ;) 

Ska ta o blogga lite på min egna blogg oxå


http://sweetmesandra.bloggplatsen.se 


Ha de bra! 

//Sandra! 

Av ♥/♥ - 17 oktober 2011 12:10

Cha Cha har Svenska lektion nu!


Epic fail att jag skriver det här som vi inte har några läsare men aja ska skriva åp min andra blogg oxå :P


www.youknowmallin.blogg.se   

Av ♥/♥ - 17 oktober 2011 10:30

Hej Hopp!



Ska ha Engelska lektion nu dåe! Det va ett tag sedan vi bloggade på denna blogg HAHAHAHHAHAHAHA Men vi kanske ska börja få den aktiv igen? HAHAHA har ingen aning men har gjort ett inlägg nu som ingen kommar att läsa men men :P <3333

Presentation


Halojs! Vi som sitter bakom dator och skriver så ni har något att läsa heter Malin och Sandra. Hoppas bloggen är i din smak! Puss!!

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Vilken hemsida tycker du mest om??
 bilddagboken.se
 facebook.com
 bloggplatsen.se
 blogg.se
 twitter.com

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards