kompisbloggen3

Alla inlägg under december 2010

Av ♥/♥ - 31 december 2010 16:08

Hej hej  

Förlåt för att jag inte har bloggat på länge. Men har typ inte tänkt på det när jag har varit inne på datan. Också har jag sovit över hos Elin.

Gott nytt år önskar Sandra  

=(

Av ♥/♥ - 30 december 2010 11:01

  


Kramizzar Malin<333

Av ♥/♥ - 28 december 2010 12:06

Hejsan svejsan  

Ska gå ut och åka pulka med Vera nu. Men ses senare.

Pössar & kramar från eran bloggare Sandra.

Msn

Av ♥/♥ - 28 december 2010 11:14

Heey är inne på msn såg att det inte vba så många som har skrivit här på länge så kom bara förbi en snabbis... men som sagt ja gör inte så mycket är inne på msn lever andas m.m sees om en stund//Malin      

Av ♥/♥ - 25 december 2010 18:49

Tjena  

Idag har ju jag firat julafton igen   Och jag fick två böcker som jag hade önskat mig   Dem heter cirkus deckarna jag fick den första delen när jag hade sålt panda grejer för wwf (tror jag det hette) och den heter spökmusteriet. Och den andra som jag fick idag heter shlagermysteriet, tredje boken som jag också fick idag heter tivolimysteriet. Och ska väl gå och läsa den andra boken nu  

Kramar Sandra  

=)

Av ♥/♥ - 25 december 2010 11:31

Hej alla läsare 

Idag ska jag fira julafton igen Om ni läste inlägget som jag skrev igår Så ska jag fira med min morbror, hans barn, hans sambo, min plast morfar (eller vad man ska säga) och min morbrors sambos mamma. Det ska väl bli ganska roligt Men dem kommer typ vid 14.00 eller nått sånt. Men ska gå och spela wii med Kristin nu. Det wii spelet som vi fick igår  

Pöss Sandra  

Av ♥/♥ - 24 december 2010 17:42

God jul alla läsare  

Jag har precis ätit julmat   Det var väl gott. Men aja... ska väl hitta på nått nu, kanske läsa bloggar eller vara med släkten. Men men....! Senare ska vi leka en lek som heter julklapps leken. Den leken är rolig. Men orkar inte att förklara hur man gör   Och sen ska vi öppna julklappar tror jag   Men ses.

God jul önskar eran bloggare Sandra  

Av ♥/♥ - 24 december 2010 11:00

GOD JUL PÅ ER ALLA!!!!!! hoppas ni får det bra idag =D

 

HA EN RIKTIGT BRA JUL!!!   önskar eran Vera <3333

  

Presentation


Halojs! Vi som sitter bakom dator och skriver så ni har något att läsa heter Malin och Sandra. Hoppas bloggen är i din smak! Puss!!

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Vilken hemsida tycker du mest om??
 bilddagboken.se
 facebook.com
 bloggplatsen.se
 blogg.se
 twitter.com

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2010 >>>

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards