kompisbloggen3

Alla inlägg under december 2010

Av ♥/♥ - 7 december 2010 18:56

Tjena  

Om ni läste rubriken så är detta det sissta inlägget för idag.

Men men... Jag håller på med läxa. Vi har bara ma- läxa denna veckan  

Skönt är det  

Ska göra läxa nu. Ses, troligtvis imorgon.

Pöss Sandris  

Av ♥/♥ - 7 december 2010 15:29

Tjena  

Nu är det bara jag här. Mallan har gått hem   Hon skulle typ gå till hennes lille brors fritids (tror jag) basar   Så hon behövde gå hem.

Men sorry för att jag inte bloggade igår. Hann inte. Var hemma hos Elin, hade läxa & jag hade träning.

Men här kommer en bild av elfen.


  

Pöss Sandris  

Av ♥/♥ - 7 december 2010 15:17

Tja, Sandris & Mallan här  

Vi ska jul pysssla snart. Om ni läste rubriken.

Vi ska jul pyssla en elf (på engelska heter den det). Ska lägga ut en bild på den sen.

Men måste skynda oss nu. För snart ska Mallan hem.

Pöss Sandris  

Kramisar Mallan   

Av ♥/♥ - 5 december 2010 18:52

Hejsan  

Sitter och tittar på tv igen och jag chattar.

Orkar inte blogga mer. Fast jag skrev inte så mycket.

Men ses imorgon.

Pöss Sandra  

Av ♥/♥ - 4 december 2010 21:25

Tjena läsare:) Rubriken säger allt. Har verkligen inte haft tid med att blogga. Igår följde jag med Elin hem. Också sovde jag över till idag. Sen hämtade pappa mig och vi åkte hem. Efter det så åkte vi till alelyckans (eller vad det nu heter) hall. Och där skulle jag spela badminton match. Så jag kom inte hem förr än sex tiden typ. Men ska gå och lägga mig nu. Ska vakna tidigt imorgon. Ska följa med Kristin till hennes sån där idrotts grej. Ses, bloggar mer imon. Pöss Sandra

Av ♥/♥ - 2 december 2010 18:45

Hej förlåt att jag inte har bloggat på länge...(om ni nu har villat se mig här.)


Men som tröst så kan ni få se min snälla morbrors hund Pelle...

  

SÅ sitt kvar...


Visst är han söt!!!!


Kramizzar Malin<33

Av ♥/♥ - 2 december 2010 16:30

Tjena, är hemma hos Malin  

Hon ska äta nu. Sen ska vi gå ut och gå med hennes morbrors hund 

Han är söööt (allså Malins morbrors hund)  Men bloggar mer senare.

Kramar & Pöss Sandra  

Malin hälsar också  

Av ♥/♥ - 1 december 2010 16:19

Tjena  

Kom precis hem ifrån maxi. Ska göra lite läxa nu. Sen ska jag gå ut och sälja kakor. Ska samla in för skolan. Så måste gå nu, så jag hinner med att sälja kakor och göra läxa.

Pöss Sandra  


P.S Läxan är till imorgon och jag fick den idag.

Presentation


Halojs! Vi som sitter bakom dator och skriver så ni har något att läsa heter Malin och Sandra. Hoppas bloggen är i din smak! Puss!!

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Vilken hemsida tycker du mest om??
 bilddagboken.se
 facebook.com
 bloggplatsen.se
 blogg.se
 twitter.com

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2010 >>>

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards