kompisbloggen3

Alla inlägg den 22 december 2010

Av ♥/♥ - 22 december 2010 21:37

Hejj hejj på er =D

nu som ni alla säkert vet så är det snart jul, och jag kan knappt vänta =D

jag har iallafall köpt MASSOR med jul klappar att lägga under granen =D

och jag tror att dom som får de kommer att bli glada... hoppas det iallafall.... =D

detta året så skall vi fira jul hos mormor och morfar, och det skall bli kul =D

vi skall äta julbord, öppna julklappar, se på kalle ankas jul och mycket mer...

 men imon så är min dag full bokad!

först så skall jag först baka knäck, städa rummet och göra jul fint, sen vid typ kl. 13.00 så skall jag hem till domi och så skall nora och wilma vara med oxå... =) sen efter det så skall jag slå in de sista julklapparna och sen på kvällen så skall vi pynta granen och nästa dag så e det julafton!

det e vad jag skall göra imon =D

sååå ni får ha en bra jul om jag inte bloggar innan det! =D

 

seee u!! <33

 

pözzisar från vera  =D=D=D=D=D=D=D=D <3333

 

 

Av ♥/♥ - 22 december 2010 19:35

Hejsan svejsan  

Sorry för att jag inte har bloggat på länge men har inte haft lust att vara inne på datan så mycket. Men det var sista skoldagen igår, för i år. Men idag har jag....: köpt nya skor, varit ute och åkt pulka, varit med Vera och bakat hjärtformade kakor till jul. Men ska gå nu igen.

Pöss Sandra  

Presentation


Halojs! Vi som sitter bakom dator och skriver så ni har något att läsa heter Malin och Sandra. Hoppas bloggen är i din smak! Puss!!

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Vilken hemsida tycker du mest om??
 bilddagboken.se
 facebook.com
 bloggplatsen.se
 blogg.se
 twitter.com

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards