kompisbloggen3

Alla inlägg under januari 2011

Av ♥/♥ - 31 januari 2011 19:23

Tjenixen  

Ska ta och titta på familjen annorlunda. Och imorgon ska jag åka skridskor med skolan. Ganska roligt   Men ska kanske stanna kvar längre och åka. Men får se.  Men men...

Ska ta och ringa Elin nu  

Kiss and hugs from Sandra  

Av ♥/♥ - 30 januari 2011 14:20

Tja sitter och kollar på skidåkning på tv.n har typ inget och göra så... Varför inte kolla på skidåkning och blogga!! ;-) puss måste dra och ta bort brorsan från pianot...^^// Värdens bästa Malin <33

Av ♥/♥ - 29 januari 2011 17:22

Tjena:) Förlorade kvartsfinal mot Elin:( Inte roligt alls. Men jaja... Ska åka till en restaurang. För att fira mina kusiner och min plast morfar. Så älska snart gå och duscha. Men skriver kanske in nått på bloggen när jag har kommit hem. Annars skriver jag in nått imorgon. Kiss and hugs from Sandra;)

Av ♥/♥ - 29 januari 2011 08:51

Tjena:)Sitter och äter frukost. Sen ska jag gå och borsta tänderna. Kl 10 kommer Elin och hennes pappa hit och hämtar mig och min pappa. För vi ska åka på badminton match. Hoppas jag vinner;) Heja på mig så är ni snälla (tack ifall ni hejar på mig):d Men ska ta och äta upp nu.Kiss and hugs from Sandra

Av ♥/♥ - 28 januari 2011 19:33

Tjabba tjena hallå jag säger så  

Är hemma nu och äter chips   Sour creme chips, jätte goda tycker jag  Men jaja... Ska ta och läsa bloggar.

Kiss and hugs from Sandra  

Av ♥/♥ - 28 januari 2011 18:59

Tjena:) Som ni kanske läste på rubriken så är jag snart hemma. Som ni kanske fattar så skriver jag detta inlägg på mobilen. Men är ganska nära mitt hem nu. Så jag skriver in ett inlägg när jag kommer hem. Kiss and hugs from Sandra

Av ♥/♥ - 28 januari 2011 15:22

Tjena:)Är just nu hemma hos Malin. Som ni kanske läste på rubriken;) Fast jag skriver på mobilen. Men ialla fall så ska Malins mamma köra mig, Malin och Elin till träningen. Det är därför jag är hemma hos Malin:) Kiss and hugs from Sandra

Av ♥/♥ - 27 januari 2011 21:40

Hejsan :)Ska sova nu. Men imorgon ska jag stanna kvar på badminton träningen längre än vad jag brukar. Så jag kommer inte att blogga så mycket imorgon. Kanske något innan träningen och kanske något på mobilen. Men men... Vi får se hur det blir ;)Kiss and hugs from Sandra

Presentation


Halojs! Vi som sitter bakom dator och skriver så ni har något att läsa heter Malin och Sandra. Hoppas bloggen är i din smak! Puss!!

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Vilken hemsida tycker du mest om??
 bilddagboken.se
 facebook.com
 bloggplatsen.se
 blogg.se
 twitter.com

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards