kompisbloggen3

Alla inlägg den 10 januari 2011

Av ♥/♥ - 10 januari 2011 20:02

Hej hej  

Har målat naglarna lila med svarta prickar. Men ska gå och ta på mig pyamas (stavning) nu. Men jag ville bara skriva in här. Men imorgon börjar vi skolan   Fast som jag skrev i inlägget i morse, så behöver jag inte gå till skolan direkt. För jag ska till tandläkarn 8.30 (halv nio). Och slipper min tandställning. Men ska ta på mig pyamas (stavning) och sen titta på familjen annorlunda!

Kiss & hugs from Sandra  

Av ♥/♥ - 10 januari 2011 08:42

Hejsan svejsan  

Idag ska jag vara med Elin. Fast hon har redan kommit så jag ska nog bara skriva detta just nu. Men i kväll börjar badminton träningarna   Och imorgon börjar skolan   Fast jag behöver inte åka direkt till skolan. Hehe. För jag ska gå till tandläkarn. Jag längtar faktiskt. För alla som inte visste jag har haft tandställning sen mars förra året, tror jag. Men det var sen förra året i våras nån gång. Och nu till varför jag längtar. Jag slipper tandställningen då. Fast jag kommer få nått annat men ändå. Men måste gå och vara med Elin nu.

Pöss Sandra  

Presentation


Halojs! Vi som sitter bakom dator och skriver så ni har något att läsa heter Malin och Sandra. Hoppas bloggen är i din smak! Puss!!

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Vilken hemsida tycker du mest om??
 bilddagboken.se
 facebook.com
 bloggplatsen.se
 blogg.se
 twitter.com

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards