kompisbloggen3

Alla inlägg under mars 2011

Av ♥/♥ - 31 mars 2011 18:12

Hej hej^^

Ska för första gången (för mig) hissa och dissa!


 

Soligt! Har varit så skönt denna veckan med soliga dagar  

   

Regnigt! Inte roligt med regn! Man blir så blöt  


Kramizar Sandra  

Av ♥/♥ - 31 mars 2011 17:55

 Hej hej  

Har varit i skolan idag som vanligt! Och  efter skolan skulle jag gå ner till klocktornet med Kristin och träffa mamma   När vi kom ner så satt vi och fika på den cafét som är inne i klocktornet   Efter det gick vi in till lindex   Jag hittade en jätte snygg kofta och en t-shirt där fast jag fick bara välja en av dem   Så jag valde koftan. För den var såå skön och jag hade mer användning för koftan. Sedan åkte vi till maxi och handlade. Min deoderant var typ slut, så jag fick välja två nya. Men aaa...!

Ska ta och läsa bloggar nu!

Pözzar Sandra  


P.S Bilder på grejerna kommer sen  

Av ♥/♥ - 31 mars 2011 16:32

HaHa jag å Dominique http://dominiquearbast.blogg.se/ vi e dom bästa kommentatorerna ever! HaHa igår satt jag å domi på enn bänk å kolla på när boysen spela fotboll och va kommentatorer elr vad det heter haha tror dom störde sig lite på osss men, men vi va bara bäst!!!


Ska dra till juniorerna i ålta nu å ha skoj!! seees sees


// Malin<3333

Av ♥/♥ - 31 mars 2011 16:27

    

^-^

Av ♥/♥ - 30 mars 2011 20:21

Hej hej=)

Jag är med och tävlar i Fannys veckans blogg tävling om man vinner så blir man länkad i ett inlägg varje vecka. Var du oxå med i Fannys veckans blogg tävling, här är hennes blogg http://mylifeasfanny.bloggplatsen.se.

Pözzar Sandra  

Av ♥/♥ - 30 mars 2011 20:09

Hej hej=)

Är klar med all läxa kan man säga! Har tyska klar men  men...!

Sitter och kollar p[ sveriges m'sterkock nu. Men ska ta och titta p[ det nu!

Kramizar Sandra  


Här kommer en liten bild.....:


 

Av ♥/♥ - 30 mars 2011 15:39

Hej hej=)

Sorry för att jag inte har bloggat på 3 dagar!

Men har inte haft tid, har varit med vänner och haft massor med läxa denna veckan. Fast nu ska jag skriva om rubriken. Eller aa...!

Men har gjort all läxa förutom att tränat på tyska glosor också behöver jag öva med på sv/so-läxan till imorgon!! Vi ska skriva tanke karta till två religioner, också ska vi redivisa dem imorgon. Kan bara lite om de två jag har valt. Men ska ta och läsa bloggar och sedan öva på so/sv-läxan.

Pözzar Sandra  

Av ♥/♥ - 29 mars 2011 20:20

 

Presentation


Halojs! Vi som sitter bakom dator och skriver så ni har något att läsa heter Malin och Sandra. Hoppas bloggen är i din smak! Puss!!

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Vilken hemsida tycker du mest om??
 bilddagboken.se
 facebook.com
 bloggplatsen.se
 blogg.se
 twitter.com

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14
15 16 17 18
19
20
21 22
23
24 25 26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards