kompisbloggen3

Alla inlägg den 24 mars 2011

Av ♥/♥ - 24 mars 2011 20:11

Hej hej alla läsare=)

Jag kan alla glosorna! Och jag började träna på de idag! Men de var ganska lätta men ändå!

Idag har jag....:

Varit i skolan. Det var en vanlig skol dag tycker jag! Efter skolan åkte jag buss hem, när bussen hade stannat, gick jag hem! När jag kom hem skulle jag äta. Efter maten, satte jag mig vid datan och övade tyska glosor! Åkte och handlade med familjen. Skulle kanske få ett par skor men nej, de var inte sköna men snygga! Jag fick en bok iställer, som heter Sloane sisters Flytten till Manhattan, författare Anna Carey. Orkar inte skriva vad den handlar om! Men ska läsa bloggar och gå och göra iordning mig för sängen.

God natt från Sandra


P.S Det var soligt och skönt idag, fast det var blåsigt!

Av ♥/♥ - 24 mars 2011 14:56

Tjaa på er där ute.


Fy vilket fint väder det är idag :D

 Ja nu har jag bestämt mig att för varge inlägg jag lägger ska jag lägga in en liten ruta som det står "en klok mening i" vet inte vad ni tycker om det men aja ska göra det så får ni lite och tänka på m.m Här kommer den första ;) och ibland handrar det om kärlek, livet elr te x vänner....


 

 

Gör saker - inte av konventionen utan för lustens och glädjens skull.  

 

 


Presentation


Halojs! Vi som sitter bakom dator och skriver så ni har något att läsa heter Malin och Sandra. Hoppas bloggen är i din smak! Puss!!

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Vilken hemsida tycker du mest om??
 bilddagboken.se
 facebook.com
 bloggplatsen.se
 blogg.se
 twitter.com

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14
15 16 17 18
19
20
21 22
23
24 25 26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards