kompisbloggen3

Alla inlägg den 11 mars 2011

Av ♥/♥ - 11 mars 2011 21:30

Hej hej!

Den långa pausen på lets dance nu!


Här får ni bilder på mina idoler, som jag tycker sjunder bra!


 Taylor Swift


 Selena Gomez


 Rihanna


 Miley Cyrus


 Lady Gaga

  

 Keke Palmer

  

 Katy Perry


 Justin Bieber

  

 Amy Diamond

 

PS...:

Jag har många fler idoler men kommer inte ihåg allaXP

 

Kramisar & Pössar Från Sandra  

 


Av ♥/♥ - 11 mars 2011 21:04

Här får ni några bilder;)



 Tittar just nu på lets dance!


 Ska spela badminton match imorgon;)


   Söta små tiger ungar


  Söt liten gepard unge


    Har ändrat denna bilden på http://www.picnik.com/


Så här såg bilden över ut innan jag gjorde om den;)


Pössar & Kramizar Från Sandra


  

Av ♥/♥ - 11 mars 2011 20:47

Hej hej=)

Det är reklam just nu på lets dance! Men annars sitter jag och chattar med Wilma Pregmark! Besök hennes blogg. Den heter http://wiillmmaass.bloggplatsen.se/

Wilma blir säkert glad om ni besöker den.

Kramizar Sandra

Av ♥/♥ - 11 mars 2011 20:00

Hej hej=)

Blir ett snabbt inlägg nu! Ska gå och titta på lets dance=)

Pössar Sandra


PS...:

Jag kanske bloggar medans det är reklam på lets dance;)

Av ♥/♥ - 11 mars 2011 18:51

Hej svejs  

Har precis läst klart en av mina två böcker jag har lånat   Den var lite läskig, men ändå jätte spännande!! Om ni undrar vad den heter, heter den:

Dårarnas Ö  Författar:Martin Widmark.

Detta är den tredje boken av samlingen. Den första boken heter Antikvariat Blå Spegel, den andra heter Den trettonde Gästen och den fjärde och sista heter Nåjdens sång! Fast den ska ni läsa efter den tredje  Hehe!

Och min pappa håller på och göra min favo mat rätt....: RISRÄTT!!!!! Älskar risrätt

Men jaja ska ta och duka nu.

Kramizar & Pössizar Sandra

(=)

Av ♥/♥ - 11 mars 2011 16:49

Tja=)

Åkte inte och tränade! För jag kände att jag hade ont i huvudet också vill jag vila mer för imorgon! Kommer kanske att ta blogga med mobilen imorgon. Men bara kanske.

Kramizar Sandra

Av ♥/♥ - 11 mars 2011 15:35

Hej hej=)

Ska träna badminton snart. Ses när jag har kommit hem från träningen!

Kramizar Sandra

Av ♥/♥ - 11 mars 2011 14:32

Hej svejs=)

Sitter och tittar på tv!

Ska spela badminton match imorgon=) Var hemma idag för att vila för imorgon! Men men...! Ska läsa bloggar och när jag har läst bloggarna ska jag försöka att läsa klart min bok jag har lånat. Och börja på den andra boken som jag lånade. Ska ta och göra det nu.

Kramizar Sandra

Presentation


Halojs! Vi som sitter bakom dator och skriver så ni har något att läsa heter Malin och Sandra. Hoppas bloggen är i din smak! Puss!!

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Vilken hemsida tycker du mest om??
 bilddagboken.se
 facebook.com
 bloggplatsen.se
 blogg.se
 twitter.com

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14
15 16 17 18
19
20
21 22
23
24 25 26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards