kompisbloggen3

Alla inlägg den 21 mars 2011

Av ♥/♥ - 21 mars 2011 20:22

Chooo alla läsare   


Ja nu kan ni få lite fakta om mig har inget att gö förstår ni ;-).....


Fullständigt namn: Malin ________

Bor i Sverige

Intressen: Att spela badminton och att vara meed mina fantastiska kompisar... :-D

Favo artist: Blandat bla Rihanna och Lady Gaga e väl rätt så ok

Familj: Mamma pappa och 2 bröder (pappa har gått bort det gjorde han i sommras   


Övrigt: Ja jag har skype och msn och facebook men kommer endå inte godkänna non på fb elr skp elr nått för kanske inte vet vem du e.....


Jaa de va lite snabb fakta om mig :)




Okej lite om vad jag har gjort idag då :)'

 

Ja so varnligt har man väl vart i skolan rätt så ok faktiskt. Sandra  och Vera höll i bild lektionen vi fick ett papper men en form på ett huvud som vi sen skulle klippa i sär på mitten. Så blev vi indelade i i grupper 2 och 2 (jag va med gurra) så skulle man rita av halva den andras personens huvud gissa hur svårt det va?!? Blä vill inte enns tänka på det...... stakars Gusvat han blev jätte ful när jag måla  av han..... aja. det va det rätt så roliga i skolan idag då.'


sen hem och göra läxa inte skoj..... äta  och sen va det badminton dags!! :D det va sköj vi körde non träning med en kortlek..... nu orkar jag inte skriva mer ;) 


Så puss och kram från MIG!!!!        


Obs! orkar inte kolla stavningen.... <33

Presentation


Halojs! Vi som sitter bakom dator och skriver så ni har något att läsa heter Malin och Sandra. Hoppas bloggen är i din smak! Puss!!

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Vilken hemsida tycker du mest om??
 bilddagboken.se
 facebook.com
 bloggplatsen.se
 blogg.se
 twitter.com

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14
15 16 17 18
19
20
21 22
23
24 25 26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards