kompisbloggen3

Alla inlägg den 26 mars 2011

Av ♥/♥ - 26 mars 2011 20:00

Hej hej=)

Ni fattar nog vad jag ska skriva om nu;)

Ska titta på smartare än en femteklassare nu!

Pözzar Sandra    


 

Av ♥/♥ - 26 mars 2011 18:00

Hej svejs lingon fejs=)

Felicia och hennes familj har kommit hit! Och jag och Kristin fick påsk och födelsedags present i förskott! Jag fick ett rosa läppglans och ett rosa nagellack! Visar bilder på det senare! Men ska ta och vara med Felicia, hennes lilla syster och Kristin nu!

Pözzar Sandra  

Av ♥/♥ - 26 mars 2011 12:49

Hej svejs!

Ska ta och läsa twilight boken jag började på! Men läste inte ut den! Så smart är jag! Men ska läsa bloggar och sen läsa boken!

Kramizar Sandra  

Av ♥/♥ - 26 mars 2011 09:53

Fy vad vi hade sköj på badminotonen igår  

Först träna vi en timma körde fotboll som uppvärmning (skit skoj!) sen så tränade vi på några olika slag men det va inte så spc skoj... Men, Men sen kom Wictor & Marcus ner och skulle slå oss (Jag, Sandra & Elin) på badminton.... och visst det gjorde dom om dom nu fick spela på sitt sätt som typ var varje gång dom vann en boll så behövde dom vända minst 2 poäng( för att dom skulle va nöjda)....    Men sen orka vi inte spela mer eller vi orkade väll men aja det gjorde vi inte... För dom (Wictor & Marcus) hade ju fått för sig att dom skulle ha handbolls klister så då gick vi bort till handbollen och snacka med dom och ja lite sånt. Sen när vi hade vart vid handbollen så stod vi i ett hörn och snacka eller ja tills vakmästaren kom och sa att men inte fick ha inlines på sig om man vistades i hallen eller om man har sparkcyckel så va inte det heller okej så vi gick ut till nått rum som jag inte kommer ihåg vad det heter just nu men sen kom han ju ditt också så vi stod ute och vänta helt enkelt. Så drog Sandra och Elin för Sandras pappa kom och hämtade dom så aa då stod Jag, Wictor och Marcus och snacka tills Mamma kom och hämta mig så aa vad den skojiga badminton dagen slut....   

  

Presentation


Halojs! Vi som sitter bakom dator och skriver så ni har något att läsa heter Malin och Sandra. Hoppas bloggen är i din smak! Puss!!

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Vilken hemsida tycker du mest om??
 bilddagboken.se
 facebook.com
 bloggplatsen.se
 blogg.se
 twitter.com

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14
15 16 17 18
19
20
21 22
23
24 25 26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards