kompisbloggen3

Alla inlägg den 2 mars 2011

Av ♥/♥ - 2 mars 2011 14:48

Hej hej  

Sorry för att jag inte har bloggat på 2 dagar. Har inte haft tid kan man säga. Men kan ta och skriva om vad jag har gjort dem två dagar jag inte bloggat på.

 

Måndag:

 

Jag var i skolan som vanligt och efter skolan var jag med Malin. Det var tänkt att vi skulle göra matte läxan hemma hos Malin, men hon hade glömt matte boken i skolan och jag hade min hemma. Så vi satt vid datan istället. Också tränade jag badminton och kollade på familjen annorlunda.

 

Tisdag:

 

Jag var i skolan som vanligt  Fast igår gick vi till mimers bibliotek, för att köpa en bok som vi hade varit med och skrivit när vi gick i 5:an. Jag lånade också 2 st böcker av Martin Widmark. Efter skolan var jag med Elin och Vera hemma hos Elin. Vi åt på Oscars, vi tog en barn hamburgare var med pommes frittes och en festis var (i flaska). Sedan gjorde vi läxa hemma hos Elin. Sen när vi hade gjord läxa gjorde vi massa roliga grejer. Och innan jag och Vera skulle bli hämtade lekte vi jage (stavning). Var ganska roligt. Men sen när jag kom hem gjorde jag lite sv- läxa och gjorde klart matte läxan  

 

Men nu ska jag ta och läsa bloggar och göra klart sv-läxan.

Bye bye  

 

Kramizar Sandra  

 

 

 

 

Här kommer en låt på köpet   Tycker denna låt är bra. Fats det finns massa andra låtar med dem här tjejerna, fast detta var den första jag hörde. Valde denna då. Men lyssna gärna på deras andra låtar dem är jätte bra tycker jag.

 

Presentation


Halojs! Vi som sitter bakom dator och skriver så ni har något att läsa heter Malin och Sandra. Hoppas bloggen är i din smak! Puss!!

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Vilken hemsida tycker du mest om??
 bilddagboken.se
 facebook.com
 bloggplatsen.se
 blogg.se
 twitter.com

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14
15 16 17 18
19
20
21 22
23
24 25 26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards