kompisbloggen3

Alla inlägg under april 2011

Av ♥/♥ - 30 april 2011 22:15

Hej hej =)

Har gjort en ny header på min blogg! Om ni inte vet vad den heter så hittar ni den i länkningar! Länkningen heter Sandra's ♥♥.  Besök den gärna och besök gärna Vera's blogg den heter http://sweet-dancer.bloggplatsen.se. Hennes blogg finns oxå i länkningar!

Pössar på er // Sandra ♥♥

Av ♥/♥ - 30 april 2011 11:45

Hej hej=)

Är hemme nu ;) Har ju sovit över hos Vera. Men vi ska fota lite sen när min kamera har laddat klart :P

Vera ska komma hit oxå.

- Oj det ringde på dörren. Tror det är Vera.

Måste gå :(

//Sandra

Av ♥/♥ - 29 april 2011 20:14

Hej hej bloggen :)

Har gjort en egen blogg nu ;P Den heter http://sandris-pandris.bloggplatsen.se. Läs och kommentera gärna :D Men ska packa sova över väska nu. SKa sova över hos Vera.

Bye bye :(

Pössar Sandra  

Av ♥/♥ - 28 april 2011 19:44

Hej hej=)

Har precis lagt in eng glosorna på http://glosor.eu och på http://glosboken.se. Vet det är onödigt att ha två glos grejer men har en ifall ifall jag inte kommer på den andras lösen eller så....!

Men ialla fall sorry för att jag har bloggat dåligt. Men har typ inte orkat.

Ska läsa bloggar som vanligt :P

  // Sandra


P.S Imorgon är det vikinga marknad :D Ska gå med de bästa...Malin&Vera!!

Av ♥/♥ - 24 april 2011 22:40

Hej hopp!

Vet att jag har varit dålig med uppdatering men om ni besöker min andra blogg

www.youknowmallin.blogg.se så märker ni mer uppdatering där förhoppnings vis men ska försöka hålla båda bloggarna vid liv ;)


Imon ska jag kanske vara med en kompis men om inte så ska jag kanske spela elr slå lite golf på driving rancen(stavning)


Sees Malin <333

Av ♥/♥ - 24 april 2011 13:28

Hej hej=)

Det är soligt här. Hoppas det är soligt där ni är också. Men ska läsa bloggar nu.

Bye bye=(

Pössar Sandra   

Av ♥/♥ - 23 april 2011 20:18

Hej sötnosar!

Kollar på reklamen på tv4 tänkte kolla på körslaget men det är ju bara reklam :(


Albin sitter nere i källaren o kollar på scooby doo som han och hugo fick den oxå tror jag i sitt påskägg, fast vi fick godis oxå. Jag fick tre nagellack en är gul, en ljus grön poch en lite mer turkos färgad ^^


Men nu sk jag kolla på Körslaget!


Puss Puss från MALIN! <3333


  


GLAD PÅSK!!

^^

Av ♥/♥ - 23 april 2011 13:16

Hej hej igen =)

Vi är med i Wilmas veckans blogg tävling. Var med du också. För att komma till hennes blogg tryck på länkning som är här-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------> http://wiillmmaass.bloggplatsen.se

Pössar från Sandra

Presentation


Halojs! Vi som sitter bakom dator och skriver så ni har något att läsa heter Malin och Sandra. Hoppas bloggen är i din smak! Puss!!

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Vilken hemsida tycker du mest om??
 bilddagboken.se
 facebook.com
 bloggplatsen.se
 blogg.se
 twitter.com

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28 29 30
<<< April 2011 >>>

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards