kompisbloggen3

Alla inlägg den 18 april 2011

=@

Av ♥/♥ - 18 april 2011 21:03

Hej hej  

Sitter på den stationera (stavning) datan, den är såå seg  

Jag sitter på den stationera datan för att min data funkar inte   Vet ej varför!! Men jaja ska ta och läsa bloggar som vanligt! Hehe  

Pössar Sandra  

Av ♥/♥ - 18 april 2011 16:43

Heej som alla redan vet är jag ju sjuk   

Men fick hyrt lite filmer till mig å brorsorna igår så här kommer dom   


                        

   


                                                  
                                                Space Buddies lite mer för Albin och Hugo men läggger upp den endå lägger upp alla som vi hyrde. Men den här filmen handlar om ett gäng hundvalpar som är busiga oh hittar alltid på bus eller sånt dom inte borde göra, i denn här filmen får du hänga med dom upp fill månen.



  Marmaduke handlar också rätt så mycket om hundar.Marmadunk heter hunden som ni ser på bildden där uppe. När han får reda på att dom ska flytta till Los Angeles då tänker han börja ett nytt liv som en coolare och lite busigare hund men det går inte alltid hem menom du vill veta mer om filmen tycker jag att du ska hyra den ;-)



  avatar har nog ni flesta sett så den orkar jag inte berätta om men den e bra ;-)




  Sandra hon hade ju hyrt den här filmen för ett tag sedan men ja den handlar om Romona som är en liten busig tjej somgör exakt det hon känner för och hennes syster Beezus försöker överleva första året på high school. hyr filmen vettja om du vill vetta mer....



  Karate kid har jag inte hunnit se en men när jag har läst på baksides texten så handlar det om en pojke som heter Dre och hans mamma blir omplaserad på jobbet så det tvingas flytta till Kina. Så Dre lämnar sitt gamla liv bakom sig. och så händer det massa saker i Kina å mer orkar jag inte berätta om de filmen....



   Denna film harjag inte häller hunnit se men kan läsa lite från baksides texten. Tar och skriver non mening bara men men....

I staden som aldrig sover söker några vänner efter kärleken inte de tillfäliga förbindelserna, utan den stora känslan....





Så det var alla filmer jag hade och bjuda för det här gången om du vill veta mer om någon film så gå in på www.hemmakvall.se 



PÖZZ PÖZZ MALIN    


Av ♥/♥ - 18 april 2011 16:25

Kom igen nu  


19.00 är det avspark på Gamla Ullevi


Dom mötter Helsingborgs IF


Så nu vinner ni!! Dom förlovade ju föra matchen dom spela så nu sätter dom den här   


Bye bye // Malin


Ps.  vecka 15 hiss or diss kommer senare idag   

Av ♥/♥ - 18 april 2011 15:15

Hej hej=)

Gå in på www.youtube.com och sök på Cody Simpson!

Han är bara sååå bra!

Det kommer ett litet klipp på en av hans låtar här nedan!

Kiss and hugs from Sandra


Den är bra

Av ♥/♥ - 18 april 2011 10:31

Hej hej =)

Vaknade för en stund seadan. Men ska ta och gå upp och äta något nu.

Kramizar Sandra


P.S Har påsklov nu ;P

Av ♥/♥ - 18 april 2011 09:19

Japp då har man fått vattenkoppor nu då    på påsklovet kan det bli värre ?

Japp det kan det .....

Hade 39 graders feber igår men nu tror ja nog att jag har lite mindre feber  

Men fy vad jag stör mig på vattenkoppor....

Hugo e också alldeles prickig   

Men har hyrt en del filmer och kolla på så tiden kanske går lite fortare å massa godis och chips och sånt goti goit så det ska nog gå

Men det e jju inte jätte festligt och vara sjuk på lovet och sjuk kommer jag säkert vara hela lovet så bläääääääää   


Kramar en prickig Malin   

Presentation


Halojs! Vi som sitter bakom dator och skriver så ni har något att läsa heter Malin och Sandra. Hoppas bloggen är i din smak! Puss!!

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Vilken hemsida tycker du mest om??
 bilddagboken.se
 facebook.com
 bloggplatsen.se
 blogg.se
 twitter.com

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28 29 30
<<< April 2011 >>>

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards