kompisbloggen3

Alla inlägg den 22 april 2011

Av ♥/♥ - 22 april 2011 12:02

Hej Hopp!


Idag ska jag vara ute mycket! Det är ju jätte fint väder men ska nog vara med Vera sen hon ringed förut och frågade om jag ville göra nått men jag passar killarna (Albin & Hugo) så jag skulle ringa tillbacks när mamma kom hem men hon har inte kommit en men hon är på maxi nu   


Så puss puss // Malin

Av ♥/♥ - 22 april 2011 10:53

Vi är med i www.sweetbell.bloggplatsen.se veckans blogg tävling va med du med!

Av ♥/♥ - 22 april 2011 10:13

 


Vakna för en timma sen eller nått sånt   

Men dagen idag tror jag nog inte att jag har så mycket planerat..... Kanske går ut och fotograferar en sväng.... Det gjorde jag igår oxå men bliderna la jag bara upp på min andra blogg så gå in på youknowmallin.blogg.se för att se dom bilderna   

Men just det ja lovade Albin (min bror) att kanske gå ut och spela vollyboll och kicka lite boll och sånt så det står nog på schemat idag


Puss & Kram nu ska jag blogga lite på min andra blogg www.youknowmallin.blogg.se

Presentation


Halojs! Vi som sitter bakom dator och skriver så ni har något att läsa heter Malin och Sandra. Hoppas bloggen är i din smak! Puss!!

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Vilken hemsida tycker du mest om??
 bilddagboken.se
 facebook.com
 bloggplatsen.se
 blogg.se
 twitter.com

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28 29 30
<<< April 2011 >>>

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards