kompisbloggen3

Alla inlägg den 20 april 2011

Av ♥/♥ - 20 april 2011 22:24

God natt orkar inte blogga sen men bloggar nu och säger godnatt nu istallet så natti natti men ska inte dejta sängen en på tag det hade jag inte tänkt ;)



 


Anmäl er:


Glöm nu inte att anmäl er till BLOGGENS TÄVLING!!!! Tipsa era vänner så vi kan lotta ut tävlingenn snart komigenn och gö ert bästa<333



Pözz Pözz Malin<3333333333

Av ♥/♥ - 20 april 2011 20:59

Luoise i Sveriges Mästerkok Finalen vann och hon kommer i från Kungälv Nice :D


//Malin<33

Av ♥/♥ - 20 april 2011 20:39

Ja vem vinner igentligen på sveriges mästerkokar finalen? kollar på den nu eller mer lyssnar men men om man ska vara aktiv så ska man :D Blogga på min andra blogg precis - www.youknoemallin.blogg.se - kolla gärna. men nu ska jag inte kolla på sveriges mästerkokar ne.... (hade tänkt slriva att jag skulle dra för att kola på dden men så hörde jag att nu är det reklam FY vad jag STÖR mig på tv4:as reklam stup i ett ) Men nu ska NI kolla in min andra blogg www.youknowmallin.blogg.se  Sees puss puss från Malin

Av ♥/♥ - 20 april 2011 20:05

Tjabba  

Kom hem från ullared vid 6 eller 7 tiden (tror jag)   Men ska ta och skriva vad det var jag köpte  


Ett lila linne, en vit kjol med svarta prickar, en svart klocka (märke Regal), Glee film (hela första säsongen), några nagel dekorationer (stavning) och en nagel fil.

Det var allt jag köpte. Inte så mycket tycker jag   Men kommer inte ihåg vad grejerna kostar.

Ska läsa bloggar nu  


Pössar Sandra  

Av ♥/♥ - 20 april 2011 14:43

HÄR GÖR NI FÖR ATT VARA MED :


  


NÄR VI TYCKER ATT DET HAR GOTT TILLRÄKLIGT LÅNG TID LÅTTAR VI UT EN VINNARE SOM VI LÄNKAR I VARJE INLÄGG UNDER 3 DAGAR OCH DESSUTOM KOMMER VI ATT LÄNKA DIG  I "VÅRA" LÄNKAR OM DU INTE REDAN ÄR DET!!




TIPSA ERA VÄNNER OXÅ ;)


PÖZZ PÖZZ


LYCKA TILL NU OCH MÅNGA BIDRAG VILL VI HA NU SÅ KOM IGEN NU!

Av ♥/♥ - 20 april 2011 12:39

Jag är med och tävlar i Fanny´s veckans blogg tävlig,anmäl dig du oxå vet jag! Världens bästa Fanny har en tävling på sin blogg  http://sweetlikeaprincess.blogg.se/ Va med du oxå!!

Av ♥/♥ - 20 april 2011 12:00

Hej hallo!


Vakna typ för en halv timma sen riktigt skönt att få sovit anars så bruka ja bara sova till 9 men nu sov jag littttte längre   


Ha det bra kexchoklad <3

(SKRIVIT AV MALIN)

Av ♥/♥ - 20 april 2011 11:15

Hej hej=)

Ska åka till Ullared nu (tror jag).

Kramizar Sandra


P.S Skriver in sen vad det är jag har fått/köpt!

Presentation


Halojs! Vi som sitter bakom dator och skriver så ni har något att läsa heter Malin och Sandra. Hoppas bloggen är i din smak! Puss!!

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Vilken hemsida tycker du mest om??
 bilddagboken.se
 facebook.com
 bloggplatsen.se
 blogg.se
 twitter.com

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28 29 30
<<< April 2011 >>>

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards