kompisbloggen3

Alla inlägg den 23 april 2011

Av ♥/♥ - 23 april 2011 20:18

Hej sötnosar!

Kollar på reklamen på tv4 tänkte kolla på körslaget men det är ju bara reklam :(


Albin sitter nere i källaren o kollar på scooby doo som han och hugo fick den oxå tror jag i sitt påskägg, fast vi fick godis oxå. Jag fick tre nagellack en är gul, en ljus grön poch en lite mer turkos färgad ^^


Men nu sk jag kolla på Körslaget!


Puss Puss från MALIN! <3333


  


GLAD PÅSK!!

^^

Av ♥/♥ - 23 april 2011 13:16

Hej hej igen =)

Vi är med i Wilmas veckans blogg tävling. Var med du också. För att komma till hennes blogg tryck på länkning som är här-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------> http://wiillmmaass.bloggplatsen.se

Pössar från Sandra

Av ♥/♥ - 23 april 2011 13:04

Hej svejs lingon fejs  

Idag är det påsk afton   Glad påsk på alla   Och sorry för att jag inte har bloggat på 2 dagar (tror jag)   Men men.....! Har typ inte orkat att blogga  

Men ska hjälpa mamma med att dekorera tårtan vi ska ha idag till påsk firandet  


Pössar på er från Sandra


P.S Kommer kanske att göra en egen blogg. Kommer i såna fall skriva in det. Men om jag inte gör det får ni kolla i länkningarna  

Presentation


Halojs! Vi som sitter bakom dator och skriver så ni har något att läsa heter Malin och Sandra. Hoppas bloggen är i din smak! Puss!!

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Vilken hemsida tycker du mest om??
 bilddagboken.se
 facebook.com
 bloggplatsen.se
 blogg.se
 twitter.com

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28 29 30
<<< April 2011 >>>

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards