kompisbloggen3

Alla inlägg den 20 mars 2011

Av ♥/♥ - 20 mars 2011 13:01



Hej här kommer lite foton på vad jag Malin va och köpte igår(lördags) detta fick jag i födelsedags present (jag fick pegar så köpte jag det jag ville ha...)



 


 Detta är en fotboll

Köpte den för 50kr

På Intersport   


Obs! Har inte pumpat den en ska gå ut i garaget och pumpa den sen...



Här ser ni ett.....:

 


Halsband jag har redan ett likadant men det silvriga färgen har flagnat av så jag köpte ett nytt    

Köpte det för: 69.50kr (70.00kr)

På KapAhl



Här ser ni ett....:

   

Läppglans som jag tycker är i en snygg färg så ja jag köpte det (haha det stod desutom på alla att det va för choklad eller något sånt och sen såläste jag att det här var för "först kyssen"  

Köpte det för: 39.00kr fanns att köpa 3 för 99kr

På Lindex



Så nu orkar jag inte ta fler bilder men ni kan få vetta vad jag gar köpt förnågot mer endå.....


På Intersport:
Fotboll Värde 50kr

En "myströja" Värde 99kr


På Lindex:

Läppglans Värde 39kr

Ett klädesplagg Värde 99kr


På KappAhl:

Halsband- hjärtan Värde 70kr


På Rut m.fl:

"Bad hair day" mössa Värde 69kr


På Hemtex:

Handduk med en stor turkos blomma på Värde 79kr 

Badlakan med flera turkosa blommor på Värde 199kr


Jag ar köpt ALLTING på Nordstan förutom det jag köpte på Hemtex det köpte jag i Kungälv...


Sen så var jag och kollade på "Hur många lingon finns det i världen?" den var bra och rolig den får betyg 7 av 10.  


Sen så åt vi också på Pizza Hat det var JÄÄÄÄTTTTTE gott!! Mums mums mums.....


Kram Malin<33







Presentation


Halojs! Vi som sitter bakom dator och skriver så ni har något att läsa heter Malin och Sandra. Hoppas bloggen är i din smak! Puss!!

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Vilken hemsida tycker du mest om??
 bilddagboken.se
 facebook.com
 bloggplatsen.se
 blogg.se
 twitter.com

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14
15 16 17 18
19
20
21 22
23
24 25 26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards