kompisbloggen3

Alla inlägg under mars 2011

Av ♥/♥ - 16 mars 2011 14:52

Hej hej=)

Ska ta och värma mat från igår! Är jätte hungrig! Åt typ inget i skolan idag, förutom majs och lite kött! Men ska ta och värma mat nu!

Kramizar Sandra^^

^^

Av ♥/♥ - 15 mars 2011 19:04

Hej hej=)

Orkar egentligen inte att blogga, men gör det ändå. Ett kort inlägg får det bli!

Jag var hos tandläkarn, åkte till skolan, var i skolan, åkte hem, var med Vera och nu sitter jag här!

Hehe=P Ska läsa bloggar nu!

Kramizar Sandra

Av ♥/♥ - 15 mars 2011 08:40

Hej hej=)

Ska till tandläkarn snart=/ Om ni undrara varför jag bloggar nu och inte är i skolan är för att...: Jag går till tandläkarn i Kärra. Ska vara där 9.10 Men men..., jag fick sov morgon, eller aa en timma extra. Men måste gå nu.

Kramizar Sandra

3:a

Av ♥/♥ - 13 mars 2011 19:58

Hej hej=)

Har ju varit med Elin idag! Vi hade jätte roligt och min lilla syster Kristin var också med! Vi flummade jätte mycket kan man säga;)


Men jag spelade ju badminton match igår...! Och jag har ju inte berättat hur det gick!!! Men det gick ganska bra, jag kom 3:a :D Väldigt bra! Fast jag skulle vilja komma 2:a eller 1:a! Fast det gick inte:( För när jag skulle spela sm final så hade jag riktigt ont i foten=( Jag kunde ta henne jag spelade mot om jag inte hade ont i foten!

Men men...! Jag tar henne nästa gång;)

Ska läsa bloggar nu m.m

Pössizar Sandra

Av ♥/♥ - 13 mars 2011 12:03

Hej hej=)

Idag ska jag vara med Elin och kanske Felicia! Hon har inte svarat på mitt sms än!

Oj! Det plingade på dörren det är säkert Elin!

Måste gå och öppna!

Kramizar Sandra

Av ♥/♥ - 12 mars 2011 09:08

Hej svejs:)Bloggar på pappas mobil.Sitter just nu och tittar på när Kristin provar på innebandy. Inte så roligt att titta på:( Men men...! Behövde följa med för att jag skulle värma upp till badminton. Fast jag ska värma upp hemma med. Men ska ta och läsa Blogger. Kramizar Sandra

Av ♥/♥ - 11 mars 2011 21:30

Hej hej!

Den långa pausen på lets dance nu!


Här får ni bilder på mina idoler, som jag tycker sjunder bra!


 Taylor Swift


 Selena Gomez


 Rihanna


 Miley Cyrus


 Lady Gaga

  

 Keke Palmer

  

 Katy Perry


 Justin Bieber

  

 Amy Diamond

 

PS...:

Jag har många fler idoler men kommer inte ihåg allaXP

 

Kramisar & Pössar Från Sandra  

 


Av ♥/♥ - 11 mars 2011 21:04

Här får ni några bilder;)



 Tittar just nu på lets dance!


 Ska spela badminton match imorgon;)


   Söta små tiger ungar


  Söt liten gepard unge


    Har ändrat denna bilden på http://www.picnik.com/


Så här såg bilden över ut innan jag gjorde om den;)


Pössar & Kramizar Från Sandra


  

Presentation


Halojs! Vi som sitter bakom dator och skriver så ni har något att läsa heter Malin och Sandra. Hoppas bloggen är i din smak! Puss!!

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Vilken hemsida tycker du mest om??
 bilddagboken.se
 facebook.com
 bloggplatsen.se
 blogg.se
 twitter.com

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14
15 16 17 18
19
20
21 22
23
24 25 26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards