kompisbloggen3

Alla inlägg den 27 januari 2011

Av ♥/♥ - 27 januari 2011 21:40

Hejsan :)Ska sova nu. Men imorgon ska jag stanna kvar på badminton träningen längre än vad jag brukar. Så jag kommer inte att blogga så mycket imorgon. Kanske något innan träningen och kanske något på mobilen. Men men... Vi får se hur det blir ;)Kiss and hugs from Sandra

Av ♥/♥ - 27 januari 2011 20:16

Hejsan svejsan  

Just nu sitter jag med ma-planering  Inte så svårt men ändå... Gör det nu för jag har inte hunnit med att göra det denna veckan. Hade massa läxa och försökte att bli klar med andra grejer i skolan. Men ska ta och gör klart det nu.

 

Kiss and hugs from Sandra  

Av ♥/♥ - 27 januari 2011 18:33

Tjenare....<33


Ska på kalass sen och ska ringa ett par kompisar men har inte så mycket läxa och göra fast lite men det orkar jag inte göra så hehe....


    Spelar fotboll i skolan det är jätte skoj inte för jag träffar bollen så ofta men jag är med alla fall! Det är ju inte enns alla tjejer som vågar vara med och spela för dom tror att dom gör bort sig för mycket, men jag är med alla fall även fast jag gör bort mig hur mycket som hällst ja ramlar och halkar missar bollen mitt framför ögonen på mig men strunt i det!! Huvud saken är att man har roligt!!!Det tycker alla fall jag men vet inte vad ni anndra där ute tycker men men ska leva livet och ha skoj  när man kan när man blir äldre så kan man ju inte springa och hoppa runt på en is hal fotbolls plan... men det kan man nu!! Så det är bara och utnytia den tid man har... men man känner sig ganska sämst när man står där typ som bambi på hal is så kommer killarna i klassen och i klassen bredvid svisandes förbi som en stormvind... haha men man får gott stöd ifrån killarna också man hör ju typ "komigen du klarar det" elr "på dom bara du tar bollen"!! haha de är skoj!! Men ska dra nu *suck* mormor kommer och hämtar mig snart... har inte ätit något på hela dan hehe inte bra men aja....


Sees kramizzar fotbolls proffset Malin hehe (nooot men det är Malin som skriver alla fall)  

Presentation


Halojs! Vi som sitter bakom dator och skriver så ni har något att läsa heter Malin och Sandra. Hoppas bloggen är i din smak! Puss!!

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Vilken hemsida tycker du mest om??
 bilddagboken.se
 facebook.com
 bloggplatsen.se
 blogg.se
 twitter.com

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards