kompisbloggen3

Alla inlägg den 5 januari 2011

Av ♥/♥ - 5 januari 2011 11:13

Hej svejs  

Vaknade typ precis kan man säga. Men ialla fall...! Igår var jag med Ebba och Malin. Och när vi höll på och sitta vid datan så ringde Ebbas pappa och sa att hon behövde äta   Och jag hade redan ätit, så hon behövde gååå hem   För ingen kunde köra henne   Så hon gick hem  

 

Men jag och Malin vi satt fortfarande vid datan   Men sen tittade vi i en bok som det fanns tips om hår inpackning och ansikts masker   Malin frågade ifall vi kunde göra en ansikts mask för någon slaks (stavning) hud grej & jag sa ja. Så vi letade efter ingredienserna man skulle ha till ansiktsmasken vi skulle göra. Vi hittade vissa grejer hos mig och vissa hade Malin hemma hos sig. Och det var bara EN ingrediens som vi inte hade. Så vi gick hem till Malin och frågade hennes mamma ifall vi kunde fråga en granne. Men vi fick inte   Så vi gjorde det aldrig. Så vi spelade sims2 hemma hos henne istället.

Sen behövde jag gå hem kl 20.00   Så jag gick hem och satte mig vid datan och tittade på bygglov med familjen.

 

Men ska gå & duscha (stavning) nu.

Pössar Sandra  

 

 

Presentation


Halojs! Vi som sitter bakom dator och skriver så ni har något att läsa heter Malin och Sandra. Hoppas bloggen är i din smak! Puss!!

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Vilken hemsida tycker du mest om??
 bilddagboken.se
 facebook.com
 bloggplatsen.se
 blogg.se
 twitter.com

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards