kompisbloggen3

Alla inlägg den 7 januari 2011

Av ♥/♥ - 7 januari 2011 12:39

Hej igen  

Tänkte att jag skulle gå ut och göra nått idag. För min pappa sa att det var skönt ute. Så han vill att jag och Kristin ska gå ut. Men Kristin vill inte gå ut. Och jag har oftast trååkigt när jag är ute själv. Men får väl se vad jag ska göra ute  

Pössar Sandra  

Av ♥/♥ - 7 januari 2011 10:35

Tja  

Sitter just nu vid datan   Hehe. Men idag ska jag vara med Felica som ni kanske läste på rubriken  

Men nu ska jag berätta vad jag gjorde igår.

Jag vaknade och blabla. Också sms:a jag med Felicia. Och hon frågade ifall jag ville göra nått. Och det ville jag. Så jag gjorde nått med Felicia igår. Sen på kvällen så frågade Elin, Malin och Albin ifall vi ville vara med på snöbolls krig. Och det ville vi. Så vi hade det på lekplatsen som vi har här. Och jag fick massa snöbollar i ansiktet, huvudet och nacken 

Men aja det får man tåla. Ska väl titta på lite bloggar nu.

Pöss Sandra  

Presentation


Halojs! Vi som sitter bakom dator och skriver så ni har något att läsa heter Malin och Sandra. Hoppas bloggen är i din smak! Puss!!

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Vilken hemsida tycker du mest om??
 bilddagboken.se
 facebook.com
 bloggplatsen.se
 blogg.se
 twitter.com

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards