kompisbloggen3

Alla inlägg den 1 januari 2011

Av ♥/♥ - 1 januari 2011 20:10

Hej på er... ja, som ni ser på rubriken så är detta mitt sista inlägg... sen slutar jag från bloggen. andlednigen är för att jag aldrig hinner blogga och det blir en sån press när man vet att man nt har bloggat på länge... sååå nu är bloggens ägare malin och sandra.

nu e det nytt år och jag tar nya tag...

 

så det var allt för mig på denna bloggen...

 

chaoo på er...

 

Vera <333

Av ♥/♥ - 1 januari 2011 14:09

Hejsan alla läsare  

I år ska jag ha godis förbud. Fast jag valde det själv. Och idag åkte ja pulka med kristn och våran lilla kusin. Och hon ville åka högst upp ifrån (kusinen) hon  ät typ 4 år. Det var is halt. Och när vi åkte ner så åkte vi rakt ner mot ett staket som är där så man inte åker in i någras trädgård. Och vår lilla kusin satt framför mig. Jag vill ju inte att hon ska skadas så jag försökte att svänga. Så jag fick ryggen rakt in i staketet. Så jag har ett sår i ryggen.

Ses pöss Sandra  

Presentation


Halojs! Vi som sitter bakom dator och skriver så ni har något att läsa heter Malin och Sandra. Hoppas bloggen är i din smak! Puss!!

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Vilken hemsida tycker du mest om??
 bilddagboken.se
 facebook.com
 bloggplatsen.se
 blogg.se
 twitter.com

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards