kompisbloggen3

Alla inlägg den 11 januari 2011

Av ♥/♥ - 11 januari 2011 15:02

Hej alla läsare  

Idag började skolan   Det var väl roligt att träffa vännerna och så men var väldigt trött!! Och idag var jag ju hos tandläkarn! Och det gick bra om ni läste rubriken så fatta ni nog   Men jag fick plasta mina två hörn tänder   Men Kristin (lilla syster) hade sagt att det smaka äckligt för hon har gjort det med sina kind tänder. Så jag höll min tunga helt stilla när dem plastade tänderna. Men jag tyckte inte att det smaka så värst äckligt som Kristin hade sagt. Men men...! Jag slapp tanställningen ialla fall & det känns jätte konstigt! Att inte ha tandställning & att ha plast på tänderna! Men ska läsa några bloggar nu tänkte jag  

Hej då!

/Sandra  

Presentation


Halojs! Vi som sitter bakom dator och skriver så ni har något att läsa heter Malin och Sandra. Hoppas bloggen är i din smak! Puss!!

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Vilken hemsida tycker du mest om??
 bilddagboken.se
 facebook.com
 bloggplatsen.se
 blogg.se
 twitter.com

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards