kompisbloggen3

Alla inlägg under januari 2011

Av ♥/♥ - 21 januari 2011 15:07

Hej hej  

Idag är det badminton träning   Och när jag kom hem så ringde Elin och sa att hon skulle komma till träningen. För hon har varit sjuk hela denna veckan typ. Och hon var hemme idag också. Så blev glad. Men ska ta och titta på lite bloggar nu.

Kiss and hugs from your Sandra  

Av ♥/♥ - 20 januari 2011 21:04

Hejsan svejsan.

Skriver in detta ganska snabbt nu.

Jo att jag kan alla mina eng och tyska glosor nu=)

Men ska gå och lägga mig nu.

Kiss & hugs from Sandra  

Av ♥/♥ - 19 januari 2011 17:47

Hejsan svejsan alla läsare  

Jag är snart klar med min svenska läxa. Skönt tycker jag   Men jag har engelska och tyska läxa också   Fast jag kan glosorna ganska bra. men behöver öva mer. Men ska ta och göra klart svenska läxan nu.

Kiss and hugs from Sandra

Av ♥/♥ - 18 januari 2011 17:25

Asså stör mig redigt på dom där förbaskade läxorna!!!! Asså har jobbat med dom skit mycket och nu kan jag äntligen eng och halva sv har jag gjort och hela matten och lite tyska men orkar snart inte mer...  


Kram en sliten Malin  

Av ♥/♥ - 18 januari 2011 15:54

Tjena  

Sitter och gör tråååååkiga läxor!! Som rubriken säger   Men iallafall vet inte vad jag vill skriva. Jo men ni får faktiskt ta och kommentera mer än vad ni gör nu!!!! Annars som Malin sa så slutar jag att blogga och det gör hon också  Fast vi vill inte men det är inte alls roligt att gå in och blogga och sen inte få några kommentarer om de  

Pöss Sandra  

 

Vera konmmer troligen att gästblogga snart  

Av ♥/♥ - 17 januari 2011 16:42

Hej hej  

Förlåt för att jag inte har bloggat på sistone (stavning) men har inte haft sån lust med det. Men om några minuter eller så ska jag åka till badminton träningen. Och denna vecka har vi massa av läxor. Två läxor till torsdag ocg två till fredag   Och i helgen så spelade jag badminton match. Och jag kom trea   Men det var väl det jag ville.

Pössar Sandra  


PS besök min kompis Felicias blogg den heter 

fissse.blogg.se

Av ♥/♥ - 15 januari 2011 14:23

Ja nu sitter man i en badmintonhall och bloggar men ni får messa mig mycket för har inte så mycket och gö:-( från eran Malin<3

Hej

Av ♥/♥ - 12 januari 2011 19:06

Nee asså om inte ni tar och kommenterar och röstar lite mer på omröstningar så tror ja någ att ja kanske slutar blogga på ett tag.... de är inte skoj och  hålla på och blogga om ingen rösta/kommenterar så sitil att göra det lite mer!!!! // eran (underbara) Malin<333

Presentation


Halojs! Vi som sitter bakom dator och skriver så ni har något att läsa heter Malin och Sandra. Hoppas bloggen är i din smak! Puss!!

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Vilken hemsida tycker du mest om??
 bilddagboken.se
 facebook.com
 bloggplatsen.se
 blogg.se
 twitter.com

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards