kompisbloggen3

Alla inlägg den 17 december 2010

Av ♥/♥ - 17 december 2010 20:27

Hejsan  

Jag blev gladare på träningen och efter   Men matchen blev av idag, det var bara våran tränare som hade skrivit fel nog tror jag  Och det var bra att matchen blev av. Men Malin och Elin stannade kvar och spelade lite senare när vi hade spelat mot killarna. Och det var inte bara två kompisar det var 4 kompisar. Och det gick väl rätt så bra   Sen spelade vi singel matcher och dem matcherna gick väl oxå rätt så bra, men killarna var också rigtigt duktiga. Och jag & Malin har ju spelat längre också. Men dem var riktigt duktiga!! Och det var skit skoj att dem kunde komma dit och spela mot oss. Dem var faktiskt ganska roliga  Så dem gjorde mig faktiskt gladare  Men men... ska gå och vara med familjen nu.

Pöss Sandra  

Av ♥/♥ - 17 december 2010 15:45

Hej hej  

Jag har ju skrivit att det inte kan bli bättre på något/några inlägg. Men det kunde det inte, eller det kan men aja. Fast det kan bli sämre. Idag har varit en konstig dag säger jag. En väldigt konstig dag. Fast inte såna konstiga grejer som händer så utom dåliga grejer bara. Så ja känner mig inte kärkild glad just nu. Men jaja kommer väl bli gladare senare när jag ska träna. Hoppas jag. Och vi kan inte spela den där matchen (som jag skrev om igår) förr än kl 18.30 Och jag åker typ hem innan det och äter kvällsmat och tittar på tv med familjen och så. Så matchen kanske inte blir av idag. Allså vi kanske inte kan spela den idag. Men men det får bli som det blir.

Men ska gå och göra iordning mig för träningen nu.

Pöss eran bloggare Sandra   

Presentation


Halojs! Vi som sitter bakom dator och skriver så ni har något att läsa heter Malin och Sandra. Hoppas bloggen är i din smak! Puss!!

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Vilken hemsida tycker du mest om??
 bilddagboken.se
 facebook.com
 bloggplatsen.se
 blogg.se
 twitter.com

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards