kompisbloggen3

Alla inlägg den 19 december 2010

Av ♥/♥ - 19 december 2010 20:28

Dagens-testet


DAGENS VILL HA: Julpynt uppe!

DAGENS KLÄDSEL: T-shirt med munk jacka och jeans.

DAGENS FRISYR: Utsläppt hår

DAGENS LÅT: Julen är här

DAGENS PLANER: Har köpt julgran

DAGENS SAKNAD: Pappa

DAGENS DUMMASTE: Snubblade på varge gren i skogen typ...   

DAGENS MISSLYCKANDE: Inga paket till skolan.

DAGENS KÖP: Julgran

DAGENS GODIS: Inget

DAGENS HUMÖR: Glad men...

DAGENS CITAT: Kärleken kommer, kärleken går men vännskap består.

DAGENS ROLIGASTE: Vi hittade en gran!!!!!   


Kramar din bloggare Malin<33  

Av ♥/♥ - 19 december 2010 11:54

Hur naturlig är du?
(alla tjejer måste göra det här)

Du har:
( ) Mascara över 100 kr
(X) En plattång
(X) En locktång
( ) Designparfym
( ) Fondation över 200 kr
( ) Ögonfransböjare
( ) Olika sminkborttagningsmedel
( ) Speciell hårbalsam i en sprayflaska
( ) Läppglans över 100 kr
( ) Hårinpackning
( ) Bodybutter
(X) Bodylotion
( ) Parfym över 300 kr
Summa: 3

Du:
( ) Använder locktång/plattång varje dag
( ) Använder fondation varje dag
( ) Använder mascara varje dag
( ) Använder kajal varje dag
( ) Använder läppglans varje dag
( ) Använder bodybutter varje dag
( ) Använder bodylotion varje dag
( ) Använder ansiktsrengöring varje dag
( ) Använder hårinpackning varje dag
( ) Använder hårspray varje dag
( ) Tränar på Gym
( ) Klipper dig varannan/varje månad
Summa: 0

Du har:
( ) Tonat håret
( ) Färgat håret
( ) Hårförlängning
( ) Piercat dig
( ) Tatuerat dig
( ) Tagit hål i öronen
summa: 0

Totalt: 3

0-10 Naturligtvis naturliga tjejen!
10-15 Konstgjord behandlad blomma
15-20 Kanariefågel i nordisk miljö
20-25 Fryst jordgubbe
25-30 Barbiedocka. Bara plast!

//Malin har gjort testet

Av ♥/♥ - 19 december 2010 11:18

Tre-saker-testet

Tre saker jag inte förstår mig på: 1.Varför livet är oretvisst? 2. Varför det drabba mig? 3. Varför man dör innan man är gammal nog?

Tre saker som finns på mitt skrivbord/bordet: Pennor ,Dator & Bilder

Tre saker jag gör just nu:Bloggar, Chattar & Passar Hugo

Tre saker jag vill göra innan jag dör: Få en familj, fyllar 80år kanske & se mina brorsor väksa ut kankse kom inte på något annat...

Tre saker jag kan: Spela Badminton, skaffa kompisar & sjunga(tror jag)

Tre saker jag inte kan: Ta själv mord, säga farväll till vissa personer & fatta vissa saker

Tre saker jag tycker att du ska lyssna på: Att jag vill va din kompis, att jag kan faktist spela badminton & jag vill att du ska komma!!!

Tre saker jag skulle vilja lära mig: Hålla rätt i mitt badminton rack, gångertabbelen bättre & sjunga bättre.

Tre favoriträtter: Köttbullar och potatis, Pan Pizza, Pannkakor...

Testet gjordes av din bloggare Malin<33

Av ♥/♥ - 19 december 2010 11:13

  

Av ♥/♥ - 19 december 2010 10:59

  


Hej!!


Jag ska köpa julgran idag och mamma åkkte iväg för att typ handla och ja orkar inte vänta... jag vill köpa julgran nu!!!!Men måste väll typ vänta...



Kramizzar Malin  

Presentation


Halojs! Vi som sitter bakom dator och skriver så ni har något att läsa heter Malin och Sandra. Hoppas bloggen är i din smak! Puss!!

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Vilken hemsida tycker du mest om??
 bilddagboken.se
 facebook.com
 bloggplatsen.se
 blogg.se
 twitter.com

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards