kompisbloggen3

Alla inlägg den 13 december 2010

Av ♥/♥ - 13 december 2010 06:46

Choo  

Det är lucia idag. Och om ni läste inlägget som jag skrev igår så ska jag, Vera & Malin vara med i skolans lucia tåg   Ska bli roligt. Och vi ska ta med oss fika som vi ska äta uppe i klassrummet sen. Det kan bara inte bli bättre idag eller jo det kan det men ändå  

Men men... om ni undrar varför jag bloggar så här tidigt. Så är det för att jag vaknade typ för 1 timme och jag blev klar ganske tidigt också. Så varför inte sätta sig framför datan då tänkte jag. Så här sitter jag. Veras mamma ska förresten köra oss till kyrkan vi ska ha lucia tåget i. Hon och Vera kommer och hämtar oss om 25 min ca.  Men ska lägga i lucia linnet, glittret och ljuset i en påse nu.

Pöss Sandra

En liten bild som passar till denna dag  

Presentation


Halojs! Vi som sitter bakom dator och skriver så ni har något att läsa heter Malin och Sandra. Hoppas bloggen är i din smak! Puss!!

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Vilken hemsida tycker du mest om??
 bilddagboken.se
 facebook.com
 bloggplatsen.se
 blogg.se
 twitter.com

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards