kompisbloggen3

Alla inlägg den 18 februari 2011

Av ♥/♥ - 18 februari 2011 19:45

Hej svejs bloggen 

Är hemma från landet nu   Ska ta och berätta om vad vi gjorde...


Vi åkte dit bla bla! När vi kom dit plockade vi in alla grejer i huset. Blabla... vi gjorde inte så mycket första dagen. Men vi gjorde massa grejer orkar inte berätta allt. Men kan ta och berätta om idag och igår. Igår åkte vi till ett ställe och shoppade. Jag betalade ingenting! Elins mamma betalade allt för att jag hade namnsdag igår så fick det som namnsdag present   Men jag fick en väska som var rosa, klistermärken och två parfymer dem luktar jätte gott tycker jag. Och idag så packade vi ihop grejerna för att åka hem.

När jag kom hem fick jag åka nästan direkt till badminton träningen. Var inte så måmga på träningen, jaja ska det gick ialla fall bra. Men ska ta och titta på lets dance nu.

Pössar från eran Sandra

Presentation


Halojs! Vi som sitter bakom dator och skriver så ni har något att läsa heter Malin och Sandra. Hoppas bloggen är i din smak! Puss!!

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Vilken hemsida tycker du mest om??
 bilddagboken.se
 facebook.com
 bloggplatsen.se
 blogg.se
 twitter.com

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards