kompisbloggen3

Alla inlägg den 24 februari 2011

Av ♥/♥ - 24 februari 2011 18:52

Hej svejs alla läsare  

Jag skrev ju i det förra inlägget att jag inte kunde en glosa. Men nu kan jag alla glosorna   Kommer nog inte att få något fel imorgon på tyska förhöret. Det har jag inte fått på något tyska förhör än så länge   Men ska ta och läsa lite bloggar nu.

Bye bye, ses imorgon  

Kramizar Sandra  

 

PS Kommer att följa med Elin hem imorgon. Jag kommer att blogga efter badmintnon träningen i såna fall. Men ses.

Av ♥/♥ - 24 februari 2011 18:24

Hej hej=)

Har tyska glosor till imorgon=( Fast jag kan alla förutom en jag hade missat att skriva in, och jag fick veta det idag av en kompis. Så jaja...! Men får ta och öva på den glosan nu.

Bye bya=(

Ses kanske kanske senare annars ses vi imorgon.

Kramizar Sandra

Presentation


Halojs! Vi som sitter bakom dator och skriver så ni har något att läsa heter Malin och Sandra. Hoppas bloggen är i din smak! Puss!!

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Vilken hemsida tycker du mest om??
 bilddagboken.se
 facebook.com
 bloggplatsen.se
 blogg.se
 twitter.com

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards