kompisbloggen3

Alla inlägg den 22 februari 2011

Av ♥/♥ - 22 februari 2011 18:30

Hej svejs 

Idag har jag varit hos tandläkaren. Dom tittade på mina tänder   Vi pratade om mina framtänder och jag fick tillbaka mina tandställning   Men men...!  Får väl tåla att jag kommer att ha min tandställning igen. Fast jag fick den igen för att mina framtänder hade åkt bakom dom tänderna som är längst fram. Men jaja...! Ska ta och träna tyska glosor. Ska titta på halv åtta hos mig också. Fast det är ju om 1 timma. Ses senare.

Kiss & hugs from Sandra  

Av ♥/♥ - 22 februari 2011 15:29

Vad gör alla just nu??

Jag gör just nu sv-läxa. Ganska tråkigt   För kommer inte på vad jag ska skriva. Men får väl ta och komma på något nu. Men men! Ska ta och göra läxa och läsa lite bloggar nu  

Kraam//Sandra  

Presentation


Halojs! Vi som sitter bakom dator och skriver så ni har något att läsa heter Malin och Sandra. Hoppas bloggen är i din smak! Puss!!

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Vilken hemsida tycker du mest om??
 bilddagboken.se
 facebook.com
 bloggplatsen.se
 blogg.se
 twitter.com

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards