kompisbloggen3

Alla inlägg under februari 2011

Av ♥/♥ - 12 februari 2011 20:01

Hej hej  

Ska ta och titta på melodifestivalen nu  

Vilka ska titta på det??

Ska gå och titta på det nu.

Pössar från Sandra  

Av ♥/♥ - 12 februari 2011 11:20

Hej svejs lingon fejs  

Det är lov denna vecka och då kommer jag kanske att följa med Elin till hennes land. Och då har jag inte tillgång till en data. Så jag kommer inte att blogga så mycket då. Fast jag kanske skriver in något inlägg på mobilen. Men det bror på om jag följer med och det blir troligtvis så. Men måste gå nu.

Bye bye  

Hugs from Sandra  

Av ♥/♥ - 11 februari 2011 21:38

Hejsan svejsan  

Tittar just nu på parlamentet med familjen och när det är klart och nyheterna är klara ska vi se på lets dance. Men ska ta och titta på tv:n nu  

Kiss and Hugs from Sandra  

Av ♥/♥ - 11 februari 2011 15:29

Tja tja  

Ska gå till Vera nu så ses senare  

Pössar Sandra  

Av ♥/♥ - 10 februari 2011 15:45

Hej hej bloggen  

Jag kommer att gästblogga på Dominiques blogg på lovet som är nästa vecka. Men jag kommer ändå att blogga här på bloggen. Men besök gärna hennes blogg den heter: dominiquearbast.blogg.se. Hon blir säkert glad om ni besöker den. Men ska ta och läsa lite bloggar nu.

Pössar Sandra   

Av ♥/♥ - 9 februari 2011 16:49

Hej hej=)

Ska snart ta och åka iväg nån stans. Men tar och bloggar mer senare kanske.

Pössar Sandra

Av ♥/♥ - 8 februari 2011 16:58

Vad skulle du vilja kalla mig??

 

fjortis,jag är din,bästis,kompis,älskar dig!, sportnisse,ful,gullig,söt,snygg,hatar dig,sötast!<33

 

// Malin<33

Av ♥/♥ - 8 februari 2011 15:03

Hej hej  

Håller på och gör jobbig sv-läxa   Fast den är inte så jobbig   Men ändå...

För vi har den till torsdag. Men jag kommer inte att vara hemma imorgon, kan man säga. Så jag får ta och göra klart den idag.

Pössar från eran bloggare Sandra  

Presentation


Halojs! Vi som sitter bakom dator och skriver så ni har något att läsa heter Malin och Sandra. Hoppas bloggen är i din smak! Puss!!

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Vilken hemsida tycker du mest om??
 bilddagboken.se
 facebook.com
 bloggplatsen.se
 blogg.se
 twitter.com

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards