kompisbloggen3

Alla inlägg under november 2010

Av ♥/♥ - 28 november 2010 08:31

Hejsan;) Ska snart åka till badminton nu. För min lilla syster ska spela. Fast hon går nt i det. Men hon har någon idrotts grej. Och jag följer med för att jag vill spela lite. Ska spela med pappa. Om det finns nån bana ledig. Hoppas det. Men vi ska åka iväg nu så jag bloggar mer sen när vi har kommit hem. Pöss Sandra<3

Av ♥/♥ - 26 november 2010 19:24

Hej hej  

Ska ha fredagsmys nu   Några mer som ska ha?

Ikväll ska vi passa min kusin. Hon är såå sööt   Ska titta på film. Och troligtvis något mer.

På söndag ska jag gå på julskyltning. Ska köpa julklappar till alla släktingar   Fast jag ska inte köpa present till mamma, pappa och min lilla syster  För dom är ju med så dom kommer ju se vad jag köper till dom.

Men min lilla sööta kusin vill se på film nu. Så måste gå   Ses imorgon  

Pöss Sandra  

Av ♥/♥ - 26 november 2010 15:31

Tjena  

Sitter och tittar på fångad medans jag väntar på att Vera, min lilla syster och Veras lilla syster ska komma hit.

Vi ska gå ut och åka pulka    Men vad gör ni då? Skriv gärna vad ni ska göra en sån här skön dag  

Men ska titta klart på det pogramet (stavning) jag ser på av fångad. Sen ska jag gå och göra i ordning mig för att gå ut  

Ses Pöss Sandra  

Av ♥/♥ - 24 november 2010 19:31

Hej imorgon så ska vi börja träna på lucia tåget i skolan...ska nog vara med tror jag någon mer som skka det???


Ska sjunga bidare nu seeeees<333


Mallan<33333333333333333333333

Av ♥/♥ - 23 november 2010 19:11

Tja allihop 

Sitter här och äter toffifee och chattar. Har inte bloggat så mycket. Jag vet. Men jag har gjort massa andra grejer. Så har inte hunnit och blogga så mycket. Men hej då ses. Ska titta på bloggar nu.

Pöss Sandra

Av ♥/♥ - 22 november 2010 16:22

Hejjj på er....

som jag skrev i mitt förra inlägg att jag e trött på härmapor, då så tänkte jag  på en person som härmade mig med att skriva PÖZZ och då blev jag arg för jag sa att den inte fick det men nu så ville jag bara säga förlåt...

mena nt att gö dig ledsen...


Ville bara säga det.....


PÖZZ Vera <333



Av ♥/♥ - 21 november 2010 19:31

Tja....


Kollade på tv:n alldeles nyss.

Men asså är så himla trött på att en håller på....  


Tusen kramizzar Malin  

Av ♥/♥ - 21 november 2010 19:15

Hejj på er...

som ni ser på rubriken så är jag sååååååååååååååååå himla trött på härmapor!!

sånna som härmar en vad man än skriver, har på sig och till och med kollar på en svar på ett prov!!! ååååå så himla jobbigt!! 

man får typ inte ha nått ifred!!


aja nu orkar jag inte vara inne på datan mer...


PÖZZ (den som började skriva pözz/pözzisar)  VERA<333

Presentation


Halojs! Vi som sitter bakom dator och skriver så ni har något att läsa heter Malin och Sandra. Hoppas bloggen är i din smak! Puss!!

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Vilken hemsida tycker du mest om??
 bilddagboken.se
 facebook.com
 bloggplatsen.se
 blogg.se
 twitter.com

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards