kompisbloggen3

Alla inlägg den 13 november 2010

Av ♥/♥ - 13 november 2010 20:42

                                         Hej alla läsare  

Jag ska börja med och berätta om min dag.


Imorse så tittade jag på film. Sen gick jag upp och åt frukost.

Sen klädde jag på mig kläder och blabla.  

Och så hade jag trååkigt och satte mig vid datan och tittade på Fanny, Ida och Alexandras blogg.

Sen kom min kusins flickvän, för och passa mig och min lilla syster. En stund efter så kom min kusin och faster och farbror.

För min kusin och hans flickvän ska passa mig och min lilla syster.

När dom hade pratat lite och druckigt whisky.

Så körde min kusin iväg min mamma, pappa, faster och farbror.

För dom ska ut och äta på en resturang.

När dom hade åkt så åkte jag, min lilla syster och kusinens flickvän iväg och köpte kina mat. Mums, mums  

Också kom vi hem och började äta. När vi hade ätit klart så gick vi ner och skulle se på film.

Men när vi tittade på filmen så ringde Vera och frågade ifall jag ville gå in på msn.

Men jag tittade ju på film så jag sa det.

Sen när det hade gått några minuter så ringde Malin och frågade ifall jag ville gå ut och gå med hennes morbrors hund. Och vi hade tittat så långt som jg hade sätt filmen. För jag hadee sätt den innan. Fast inte början.

Så jag gick ut och gick med dom. Sen när vi hade gått så. Sa vi hej då.

Och sa:- Vi ses.

Jag gick in sa hej till dom andra.

Sen gick jag direkt och satte mig vid datan.

Så här sitter jag.


Men vi ses troligtvis imorgon.

Pözzz Sandra<3      

Av ♥/♥ - 13 november 2010 19:13

Heeeeeejsan på alla er   

 

Förlåt för att jag nt har blogget så mkt...

Har typ nt hunnit... men iallafall så har vi nt jätte mkt läsare så om du känner nån som ofta e inne på datan så får du gärna berätta för dom om våran blogg...   


Pözz på er <3 Vera <3

 

P.S Veras mode kommer sen   



Av ♥/♥ - 13 november 2010 16:11

Tja  

Besök Ida, Fanny och Alexandras blogg! Den heter: http://thesweetcupcakes.blogg.se/

Kramar Sandra  

Av ♥/♥ - 13 november 2010 15:22

Hej  

Jag har skit trååkigt  

Sitter och lyssnar på musik och sitter här vid datan. Har typ inte något annat och göra.

Nån som har ett förslag?

Skicka ett förslag och säg att det är till Sandra.

Pussss och kramm från Sandra  

Presentation


Halojs! Vi som sitter bakom dator och skriver så ni har något att läsa heter Malin och Sandra. Hoppas bloggen är i din smak! Puss!!

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Vilken hemsida tycker du mest om??
 bilddagboken.se
 facebook.com
 bloggplatsen.se
 blogg.se
 twitter.com

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards