kompisbloggen3

Alla inlägg den 30 november 2010

Av ♥/♥ - 30 november 2010 20:18

Tja  

Ska snart gå och lägga mig   Men innan får jag sitta här vid datan. Och jag ska titta på dagens fångad avsnitt. Missa det så ja. Men Malin var här och lämnade mina jultidningar som jag hade köpt av henne. Jag hade köpt två kalendrar. Två olika såklart. En vägg kalender och en bok kalender. Men ska titta på fångad nu.

Kramar och pöss från Sandra   

Av ♥/♥ - 30 november 2010 17:17

Heeej! :D

nu e det slut på november och vi går in på december! :D

imon får vi öppna jul kalendrar och annat kul :D

jag har själv redan tjuv startat lite med att baka lussekatter, och dom skall snart in i ungnen...

men nu så skall jag göra ma-läxa :(

 

pözzar VERA!! <33

Av ♥/♥ - 30 november 2010 17:06

Hej svejs  

Ska snart gå och duscha tänkte jag. Skulle gjort det igår men glömde av det. Men vad gör alla då? Jag håller på och chattar och ja bloggar   Och jag ska titta på lite bloggar nu så ses.

Pöss Sandra  

Av ♥/♥ - 30 november 2010 12:49

Hej Sandra här  

Är hemma idag också   Har fortfarande hosta och lite ont i magen. Hoppas ni mår bättre än vad jag gör. Ska kanske göra lite matte eller måla lite på min saga. Pöss Sandra  

Presentation


Halojs! Vi som sitter bakom dator och skriver så ni har något att läsa heter Malin och Sandra. Hoppas bloggen är i din smak! Puss!!

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Vilken hemsida tycker du mest om??
 bilddagboken.se
 facebook.com
 bloggplatsen.se
 blogg.se
 twitter.com

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards