kompisbloggen3

Alla inlägg den 7 november 2010

Av ♥/♥ - 7 november 2010 23:23

Hej, som ni kanske läste på Veras inlägg ONT!! Ja så krokade någon idiot in i bilen. Han skyllde på att han satt och pratade. Men allvar säger jag bara. Men jag har också ont i nacken men inte lika mycket som Vera har. Så jag kunde inte träna badminton i fredags. Fast det var inte gubbens fel. Det var sån kö säger jag bara. Men ska verkligen försöka och sova nu. Bye /Sandra;)

Av ♥/♥ - 7 november 2010 23:08

Tja:) Jag vet att det är väldigt sent att blogga nu. Men jag har ändrat om i mitt rum. Och man är ju inte så van vid det i början. Men har varit snuvig hela dan idag:( Inte alls roligt. Också har jag nysit. När jag har städat:p Inte konstigt alls. Det är ju dammet som har retat min näsa. Det är skola imorgon:( Det har varit lov hela denna vecka:) Fast jag behövde vakna tidigt igår. För jag spelade badminton match. Förlorade alla mina tre matcher:( Men jaja bättre lycka nästa gång;) Ska försöka och sova nu. Godnatt från Sandra<3

Av ♥/♥ - 7 november 2010 20:20

   GINA TRICOT...


  H&M...  


 DIN SKO...

Pumps




H&M igen...

 




 SLUT PÅ MODE TIPSEN   




FRÅN VERA!!!   PÖZZZ <333

Av ♥/♥ - 7 november 2010 20:01

Halloj alla glada läsare!   

 

Hoppas allt e bra med er...

Själv har jag ont i huvet och nacken...   

Okej ni ska få höra... allt började med att jag och Sandra var på bio och så blablabla...

Och nu till vrf jag har ont, när vi åkte hem så kom det en bil och körde på oss bakifrån!!! då flög jag lixom in i nackstödet där bak!! de gjorde ONT!!!! 

Men nu har jag varit hos en läkare och han sa att jag skulle röra mkt på nacken, men det gör ju ont!! sååå jag får ta ipren var 8:de timma   

( För er som nt vet så är ipren en värktablett ) 


Men nu ska jag gå och läsa lite så ni får ha det så bra...

 

Kramar VERA      Pözzzzzz

Presentation


Halojs! Vi som sitter bakom dator och skriver så ni har något att läsa heter Malin och Sandra. Hoppas bloggen är i din smak! Puss!!

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Vilken hemsida tycker du mest om??
 bilddagboken.se
 facebook.com
 bloggplatsen.se
 blogg.se
 twitter.com

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards