kompisbloggen3

Alla inlägg den 9 november 2010

Av ♥/♥ - 9 november 2010 21:36

Tja. Ville bara blogga lite innan jag skulle somna;) Men är skit trött kan man säga så bloggar bara lite. Jag fick vänta jätte länge tills mobilen skulle ladda klart. Och jag behövde göra om oxå:pMen måste verkligen sova nu.God natt från Sandra<3

Av ♥/♥ - 9 november 2010 20:14

Hej  

Jag håller på med eng (engelska) prodject.

Ska vara klar med det till imorgon Jobbigt!! Och vi fick veta det igår. Men jag håller på med...

Säger inte, ni får veta det imorgon  

Men ska typ gå och borsta tänderna och gå och lägga mig nu.

Ses och god natt.

Pusssss från Sandra

Av ♥/♥ - 9 november 2010 17:16

Tjabba tjena på er!  

Läget?? med mig e det lite sådär....jag har så himla ont i magen... men iallafall så har jag tid att blogga nu för hannah e på handbollstränig med mamma sååå jag har tid...

men jag har fastnat på den där låten som går tyå : Var ligger landet där man bjöer bananerna e det samma land nananana... sen kan jag nt mer!! såååå himmla störande!!   

 

 

men måste dra nu...

kanske blir det lite mer MODE från mig igen sen...

 

Pözzzzzar från Vera   

 

Presentation


Halojs! Vi som sitter bakom dator och skriver så ni har något att läsa heter Malin och Sandra. Hoppas bloggen är i din smak! Puss!!

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Vilken hemsida tycker du mest om??
 bilddagboken.se
 facebook.com
 bloggplatsen.se
 blogg.se
 twitter.com

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards