kompisbloggen3

Alla inlägg den 18 november 2010

Av ♥/♥ - 18 november 2010 22:52

Hejsan:) Ligger just nu i sängen och bloggar. Jag är hungrig och inte alls trött typ. Fast jag vill inte gå till mamma och pappa och säga att jag är hungrig. Men med och sova. Jag har läst ut mer än en halv bok. Fast det var en sån liten pocket bok. Eller vad det heter. Fast jag är inte trött:p Ni kan inte fatta vad jobbigt det är. Men ska försöka och sova. Får fixa hungern på ett annat sätt. God natt. Pözzisar Sandra<3

Av ♥/♥ - 18 november 2010 19:24

Hola!

Hihi  

Har språkval imorgon. Vi prövar bara på språk. Men sen får vi välja vilket språk vi vill ha.

Just nu prövar vi spanska. Vi har redan prövat på tyska och franska.

Håller på med min saga.

Såå måste gå igen 

Pözzisar Sandra  

Av ♥/♥ - 18 november 2010 17:33

Hej hej:) Ska snart åka och handla. Men måste gå nu. Hej då. Sandra<3

Av ♥/♥ - 18 november 2010 15:09

Hejsan  

Detta inlägg handlar inte om rubriker.

Men håller på med saga. Det är en uppgift vi har fått i skolan.

Fast vi har hållit på med det ganske länge nu.

Men ialla fall.

Ska snart äta spagetti och köttfärssås. Mums  

Ses senare pözzz och kramizar Sandra  

Av ♥/♥ - 18 november 2010 09:19

Hej Malin här...

Ska typ inte till skolan idag(tror jag).   Men aj a ska kolla på anndra sidor på internet nu.

Pussar & Kramizzar MALIN  

Av ♥/♥ - 18 november 2010 06:58

Hejsan;) Sitter och äter frukost. Har ingen laktosfri mjölk hemma:( Så kommer väl typ vara hungrig i skolan. Fast jag ska ta med mig en frukt, om jag kommer ihåg det. Men måste gå. Ska gå till Malin nu:)Ses kramizar Sandra<3

Presentation


Halojs! Vi som sitter bakom dator och skriver så ni har något att läsa heter Malin och Sandra. Hoppas bloggen är i din smak! Puss!!

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Vilken hemsida tycker du mest om??
 bilddagboken.se
 facebook.com
 bloggplatsen.se
 blogg.se
 twitter.com

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards