kompisbloggen3

Alla inlägg den 20 november 2010

Av ♥/♥ - 20 november 2010 22:09

Tja tja på er... e hos min moster och hennes kille nu...

Har precis ätit marabou choklad kaka 100 gram!! Guuuuuuuud va gott!!

I <3 CHOKLAD!       men iallafall så skall jag typ bädda min säng...

(ska sova i soffan men...)

 

Pözzzzzar VERA! <333

 

 

    

Av ♥/♥ - 20 november 2010 20:09

Hej nu har jag kommit hem och jag är grymt trött efter ha spelat 6 badminton marcher... Men jag vann 4av 6 marcher så det är väll ganska bra. Men ska gå upp 6.37 imorgon för jga ska spela mixt kl. 9.00 i Trollhättan... hihi nu sk ajag för pip svängen vinna imon!!!! ska spela en mixt oxh en dubbel imon om jag vinner någon utav dem så är jag i semi!! Jippi! hihi kmåste gå nu ses



Kramar Malin<3<3<3<3<3

Av ♥/♥ - 20 november 2010 10:02

Go morron på er!! The best girl här igen!!

 

Som jag sa i går så skulle jag sova hos domi, nu har vi vaknat och hon ska gå och duscha snart och då får jag låna hennes data :D Jag skall nog ta på mig riktiga kläder snart och nt bara gå i pyamas... Vet nt riktigt men jag tror att vi skall äta frukost när hon kommer tillbaka... 

Men i kväll så blir det mer sova över, skall nämligen sova hos min moster så jag har typ fullt upp... XD

Aja men nu ska jag typ ta på mig kläder så att jag e klar när domi kommer...

 

pözzzzzzzzar Vera <33

 

 

Av ♥/♥ - 20 november 2010 09:00

Hej ska spela min första badminton martch(staving) nu (eller kanske redan har börjat) spelar mixt de förstasom jag spelar/ska spela med en kille som går i badmintonen jag går i och han är väll duktig han är 99 och ganska kort men det funkar!!!   Håll alla tummar ni har för jag vill så gärna skriva på bloggen typ något son här... Jippi jag kom 1:a!!!! Hihi så vill jag skriva och det tror jag ni också vill...   Men det ska bli grymt skoj men ska gå upp kl. 7.00 typ. Jag ska spela Mixt, dubbel och singel jag vill vinna någon alla fall!!!!! Men måste börja värma upp nu ses!!!


Kramizzar en spend Malin  ''


Haha Vi ska vinna vi ska ta dem!!!!!!! 

Presentation


Halojs! Vi som sitter bakom dator och skriver så ni har något att läsa heter Malin och Sandra. Hoppas bloggen är i din smak! Puss!!

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Vilken hemsida tycker du mest om??
 bilddagboken.se
 facebook.com
 bloggplatsen.se
 blogg.se
 twitter.com

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards