kompisbloggen3

Alla inlägg den 21 november 2010

Av ♥/♥ - 21 november 2010 19:31

Tja....


Kollade på tv:n alldeles nyss.

Men asså är så himla trött på att en håller på....  


Tusen kramizzar Malin  

Av ♥/♥ - 21 november 2010 19:15

Hejj på er...

som ni ser på rubriken så är jag sååååååååååååååååå himla trött på härmapor!!

sånna som härmar en vad man än skriver, har på sig och till och med kollar på en svar på ett prov!!! ååååå så himla jobbigt!! 

man får typ inte ha nått ifred!!


aja nu orkar jag inte vara inne på datan mer...


PÖZZ (den som började skriva pözz/pözzisar)  VERA<333

Av ♥/♥ - 21 november 2010 18:42

Hej hej:) Är just nu och tittar på innebandy. Mina kusiner spelar. Har spelat badminton matcher idag. Jag spelade mix och singel. Förlorade båda matcherna:( Men måste sluta och blogga nu. Ska titta på innebandy nu. Pözzisar Sandra<3

Av ♥/♥ - 21 november 2010 17:53

Kom bara till semi i dubbel och mixt 

Men mötte svårt motstånd.

Så nu är jag hemma och ska dusha(stavning) nu dessutom har jag jätte mycket träningsvärk  

Sen när jag hade spelat klart så åkte jag med Alexia och vi åkte hem till henne och kollade på Mileys (Hannah Montanas) nya film den var jätte bra och sen kollade vi på en till film och det blev Harry Potter och de vise sten(stavning)

Den var bra men har typ sett Harry Potter DE... "tusen gånger".


Och nu är jajg hemma... Ska gå och dusha(stavning) nu ses efter det kanske eller så loggar jag in på msn så kan träffa mig där om ni nu nödvändigt   måste träffa mig!


Kramizzar och pözzar ----|>(dra i pilen och litte till!) Malin<3  

Presentation


Halojs! Vi som sitter bakom dator och skriver så ni har något att läsa heter Malin och Sandra. Hoppas bloggen är i din smak! Puss!!

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Vilken hemsida tycker du mest om??
 bilddagboken.se
 facebook.com
 bloggplatsen.se
 blogg.se
 twitter.com

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards