kompisbloggen3

Alla inlägg under november 2010

Av ♥/♥ - 11 november 2010 19:56

Hej har inte bloggat så mycket men ska försöka göra det...


Men nu ska jag börja läsa boken om emma igen har redan läst hela serien men ska läsa den igen för den är så bra!!!!!  Läs den första boken heter "Älskar, älskar inte" du måste bara läsa den...men jag och emy tycker inte att den slutar bra det måste licksom hända mer den kan ju inte bara sluta efter 4 böker därför kommer vi skriva en forstätning. Haha den kommer bli jätte bra!!!!


Men ska börja läsa nu ses Kramar drån bok malen Malin  


Ps. MItt hjärta slår för dig.Ds

Av ♥/♥ - 11 november 2010 18:27

hej igen  

Nu har jag ätit klart. Ska gå in på www.svt.se och titta på ett program som heter Fångad.

Ses senare.

/Sandra

Av ♥/♥ - 11 november 2010 18:00

Tjabba  

Kom precis hem från frisören.

Har klippst upp håret.

Men ska gå och äta  

Bloggar mer sen.

Från Sandra  

Av ♥/♥ - 11 november 2010 15:17

Hej på er...


har precis bakat kladis..


MMMMM jätte gåt!!!!!



Ses Malin

Av ♥/♥ - 10 november 2010 20:02

Ska gå och lägga mig nu.

Hann inte med läxa så mycket.

Men ses imorgon.

God natt från Sandra.

Av ♥/♥ - 10 november 2010 19:56

Tja. Det jag hade på eng prodject är .... Safari.

Jag skulle hitta fakta om ett djur. Och det djur jag presenterade var Cheetah (Gepard)

  

Såå sööt.

Kram Sandra  

Av ♥/♥ - 10 november 2010 19:40

Hej, gör läxor.

Inte såå jobbigt. Men måste verkligen göra läxa nu.

Lägger ut mer efter jag har gjort läxan.

Men innan jag går ska jag läga ut en bra låt  


Pussss  

Från Sandra


Av ♥/♥ - 9 november 2010 21:36

Tja. Ville bara blogga lite innan jag skulle somna;) Men är skit trött kan man säga så bloggar bara lite. Jag fick vänta jätte länge tills mobilen skulle ladda klart. Och jag behövde göra om oxå:pMen måste verkligen sova nu.God natt från Sandra<3

Presentation


Halojs! Vi som sitter bakom dator och skriver så ni har något att läsa heter Malin och Sandra. Hoppas bloggen är i din smak! Puss!!

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Vilken hemsida tycker du mest om??
 bilddagboken.se
 facebook.com
 bloggplatsen.se
 blogg.se
 twitter.com

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards