kompisbloggen3

Alla inlägg under oktober 2010

Av ♥/♥ - 28 oktober 2010 15:36

Hej! Malin här...¨

Asså det bara rengnar ute hela tiden skit skoj...


Och har desutom inget och göra vad ska jag göra???? Skicka en kommentar om du vet något i såfall! (märk kommentaren att den är till Malin!!)


Ses Malin  

Av ♥/♥ - 28 oktober 2010 07:46

HEEJ HEEJ BLOGGEN... NU E JAG I SKOLAN MEN KAN NOG NT BLOGGA SÅ MYCKET MER FÖR DET E FULLT AV LÄRARE!! MEN I DAG E DET IALLAFALL SUPRICE DAY!! KUL! AJA MÅSTE GÅ....   KRAM VERA  

Av ♥/♥ - 27 oktober 2010 19:39

Förlåt om jag skriver mycket kram. Men jag kommer nt på något annat och skriva i slutet.

Kram Sandra      Hihi  

Av ♥/♥ - 27 oktober 2010 18:55

Tja , här igen.

Jag spelar spel på www.spela.se och www.spelo.se. Och jag väntar tills min lilla syster ska bli klar med att baka kladdkaka.

Mums det är såå gott  

Men håller just nu på att spela så kommer blogga mer sen.

Kram Sandra  

Av ♥/♥ - 27 oktober 2010 18:02

Hej igen... det inlägget nedanför var från Vera! glömde skriva det!    aja puss och kram!   

Av ♥/♥ - 27 oktober 2010 17:47

Heeej på er där ute    jag ska äta snart så det blir nt så långt innläg...

hoppas det går bra.. men iallafall, idag iskolan så var det typ en heeeelt vanlig dag, men imon så blir det annorlunda! vi ska ha suprice day!!  vi får godis och chips och så... gott men nu ska jag äta så puss och kram på er alla!!   

Av ♥/♥ - 27 oktober 2010 17:28

Hej Sandra här. Jag håller just nu på och tittar tv. Är klar med alla läxor, det e såååå skönt 

 

Men imorgon så ska jag vara med Vera och Dominique. Vi ska träna på en dans vi ska visa upp på skol discot som är på fredag. Men bloggar nog mer sen. 

Kram Sandra   

Av ♥/♥ - 27 oktober 2010 15:43

Hej Mallan här!!hihi


Ska dammsuga nu tror jag!  


Men annars har det varit en bra dag!!!

Har varit med i skolan och med kompisar en helt vanlig dag som man brukar vara med om typ varje dag....


Men imorgaon ska vi ha en "mysdag" (säger allefall fröken) för vi ska se på toy story  (Skit skoj  ) men vi ska i allefall få godis och popcorn  hihi


Kramar Malin   


Älskar dig!!! 



Presentation


Halojs! Vi som sitter bakom dator och skriver så ni har något att läsa heter Malin och Sandra. Hoppas bloggen är i din smak! Puss!!

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Vilken hemsida tycker du mest om??
 bilddagboken.se
 facebook.com
 bloggplatsen.se
 blogg.se
 twitter.com

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<<
Oktober 2010 >>>

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards