kompisbloggen3

Alla inlägg den 25 oktober 2010

Av ♥/♥ - 25 oktober 2010 19:47

Tjena, jag har precis kommit hem ifrån den vanliga jobbiga träningen. V igjorde 15,15. Och Malin behövde inte göra det som ni kanske har läst. Men det var sååå fubbit.

Jag har ialla fall lärt mig alla eng-glosorna  

Fast nu behöver jag leta skrot (till båtar) vi ska ha det imorgon.

Ska gå och leta efter skrot nu, ses imorgon   

Av ♥/♥ - 25 oktober 2010 19:12

Hej alla!!!


Har prics varit på gamla vanliga badminton träningen!! Kul fast endå inte för jag fick så **** ont i knät så jag kunnde kanapt göra någonting... så när de andra gjorde 15, 15 så fick jag sitta brevid och göra armhävningar m.m fata hur skoj det var!!!!


Men nu är jag i allefall hemma och börjar redan få tränings värk(inte skoj alls som ni kanske vet).


Mamma har ej kommit hem en som brukar vara hemma vid 18.30 men farmor och farfar är här och passar killarna det var bra annars kunnde jag ju inte sutit här som jag gör nu(fast farmor och farfar hade varit hemma hos sig med boysen)!  


Men nu måste jag gå och leta reda på skrot/skräp och träna på eng-glosorna(skräpet ska vi ha till en båt i skolan).


Ses tusen kramar Malin  


Av ♥/♥ - 25 oktober 2010 18:46

Heeey!

nu kan jag glosorna   nästan iallafall....  men jag tror att Malin och Sandra kommer hem snart om dom inte redan har gjort det...

imon ska vi bygga båtar i skolan av skrot, plast och sånt men måste hjälpa mamma med tvätten nu.


Kram Vera <3


Av ♥/♥ - 25 oktober 2010 16:39

Tjaaa everybody!

Vera här, sitter just nu och pluggar eng glosor.... BOOOOOOORRING!!!  eng verb i dåtid....  men jag fyller ju år på fredag så glöm inte att gratta mig då!   


Men nu ska jag träna glosor   



Kram <3333  Vera

Av ♥/♥ - 25 oktober 2010 16:31

Hej malin här!!! jag är hemma hos mig och sitter och försöker träna in de tråkiga glosorna vi har... Verb i engelska kan det bli jobbigare!  


Ses senare ska snart dra till badmintonen ses!!!!



Av ♥/♥ - 25 oktober 2010 14:54

heeej alla kompisar!

nu har Vera, Malin och Sandra skapat en kompisblogg!  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Halojs! Vi som sitter bakom dator och skriver så ni har något att läsa heter Malin och Sandra. Hoppas bloggen är i din smak! Puss!!

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Vilken hemsida tycker du mest om??
 bilddagboken.se
 facebook.com
 bloggplatsen.se
 blogg.se
 twitter.com

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<<
Oktober 2010 >>>

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards